| Počet nahlášených stížností: | 792 |
| Z toho za letošní rok: | 271 |
| Stále v řešení: | 99 |
53%
47%
Neprisel mi kod na odeslani zasilky ackoli jsem zaplatila 179 Kc, uz je to dva dny. Propasla jsem kvuli tomu lhutu na vraceni zbozi. Na moji stiznost jsem dostala odpoved ze byla vyresena ackoli vyresena nebyla. Penize mi nevratili a kod neposlali.
odeslani zasilky 2.12. za 179 Kc, zaplaceno, neprisel kod
Zadam o vraceni 179 Kc.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost poskytnout zakoupenou službu. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba plnění nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat plnění ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže plnění neumožní, upozorní spotřebitel prodávajícího, že neplnil včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k nápravě (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající neplní ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 2159a zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nyní stížnost přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč. V případě úspěchu ve sporu Český telekomunikační úřad přizná náhradu nákladů včetně správního poplatku proti druhému účastníku, který ve věci úspěch neměl. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.
Dobrý den, kód pro odeslání si můžete zobrazit přímo v aplikaci Zásilkovna, kde jste jej vytvořila - stačí přejít do sekce Zásilky, kliknout na tuto konkrétní a kód se vám hnedka zobrazí. Nikola, tým Zásilkovny