Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:792
Z toho za letošní rok:271
Stále v řešení:99
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

62 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (491 z 792)

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Uvedená procenta vychází z 110 hodnocení od spotřebitelů help

#84192Neprisel mi kod na odeslani zasilky ackoli jsem zaplatila 179 Kc.

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

5 hodin 36 minut

Detail stížnosti

Publikováno
04.12.2025, před 6 hodinami

Renata Kolarova

Znění stížnosti

Neprisel mi kod na odeslani zasilky ackoli jsem zaplatila 179 Kc, uz je to dva dny. Propasla jsem kvuli tomu lhutu na vraceni zbozi. Na moji stiznost jsem dostala odpoved ze byla vyresena ackoli vyresena nebyla. Penize mi nevratili a kod neposlali.


Produkt

odeslani zasilky 2.12. za 179 Kc, zaplaceno, neprisel kod


Požadované řešení

Zadam o vraceni 179 Kc.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2025 15:36, před 2 hodinami

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost poskytnout zakoupenou službu. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba plnění nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat plnění ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže plnění neumožní, upozorní spotřebitel prodávajícího, že neplnil včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k nápravě (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající neplní ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 2159a zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nyní stížnost přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč. V případě úspěchu ve sporu Český telekomunikační úřad přizná náhradu nákladů včetně správního poplatku proti druhému účastníku, který ve věci úspěch neměl. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.12.2025 16:49, před 34 minutami

Dobrý den, kód pro odeslání si můžete zobrazit přímo v aplikaci Zásilkovna, kde jste jej vytvořila - stačí přejít do sekce Zásilky, kliknout na tuto konkrétní a kód se vám hnedka zobrazí. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.