Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:792
Z toho za letošní rok:271
Stále v řešení:99
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

62 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (491 z 792)

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Uvedená procenta vychází z 110 hodnocení od spotřebitelů help

#84201Neoprávněně přesměrovaná zásilka

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 hodina 36 minut

Detail stížnosti

Publikováno
04.12.2025, před 2 hodinami

Marcel Goliaš

Znění stížnosti

Objednal a zaplatil jsem si doručení zásilky na adresu, ale zásilka skončila na výdejním místě.


Produkt

Doručení na adresu


Požadované řešení

Okamžité doručení zásilky na původní adresu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2025 16:22, před hodinou

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nyní stížnost přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč. V případě úspěchu ve sporu Český telekomunikační úřad přizná náhradu nákladů včetně správního poplatku proti druhému účastníku, který ve věci úspěch neměl. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.12.2025 16:53, před 32 minutami

Dobrý den, v případě, že jste si objednal službu doručení na adresu, měla by vám v den doručování zásilky přijít SMS s časovým oknem, kdy můžete očekávat zásilku. Jakmile bude řidič na smluveném místě, měl by se s vámi zkusit dvakrát telefonicky spojit. Pakliže kontakt není úspěšný, měl by na zákazníka zazvonit. Teprve jestliže ani tehdy se nepodaří zásilku doručit, dojde k přesměrování zásilky na blízké výdejní místo s volnou kapacitou. Moc se omlouváme, pakliže uvedený postup nebyl dodržen. Jednalo se nejspíš o selhání jednotlivce. Budeme rádi, když nám napíšete skrze kontaktní formulář (https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular), abychom mohli průběh doručení ověřit a případně zjednat nápravu. Kolegové jsou na podobné případy nejlepší profíci a rádi vám s řešením pomohou. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.12.2025 17:03, před 22 minutami


Marcel Goliaš

Příjemcem zásilky je Botanický ústav Akademie věd ČR, takže výmluva, že kurýr nemohl zásilku nechat na místě, je lichá. Požaduji reálné (nikoli fiktivní) doručení zásilky. Děkuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.