Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:801
Z toho za letošní rok:280
Stále v řešení:109
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

61.2 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (490 z 801)

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Uvedená procenta vychází z 109 hodnocení od spotřebitelů help

#84219Odmítnutí žádosti na přesměrování zásilky

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

8 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.12.2025, před 8 dny

Marie Krčmářová

Znění stížnosti

To, že mám doručení na adresu, ale místo toho mi zásilky z Temu posílají na odberné místo, mi nevadí, asi se to tak dělá. ale to, že mi je posílají daleko od mého bydliště mi doopravdy vadí.

Podala jsem žádost o přeposlání zásilky, ale to zamítli. Prý vybírají místa doručení dle blízkosti cílového místa, jeho vytíženosti (aby u zákazníka zásilka byla co nejrychleji a bez prodlev kvůli plné kapacitě) a otevírací době daného místa (kvůli flexibilitě vyzvednutí).
To je sice hezké, ale...

Nedodržují ani své vlastní kritérium výběru! Jejich vybrané místo je pro mě daleko (takže žádná blízkost). Kor když je kolem mě hned několik OM, které jsou mnohem blíže, mají volnou kapacitu (což jsem si ověřovala v jejich aplikaci) a třeba jiný zasilkovna box má taktéž neomezené vyzvednutí (takže časová flexibilita). Ale stejně mi to dali tak daleko. Když jsem podalávala žádost o přesměrování, tak jsem psala, že je to pro mě špatná dostupnost, buď musím jít přes 10 minut pěšky nebo salinou minimálně s jedním přestupem. Takže na mé preferenci očividně nezáleží.


Produkt

Zásilka z Temu


Požadované řešení

Požaduji, aby takhle zásilka (taktéž i zásilky následující) byla přesměrována na OM dle Mé preference, a to na OM U Kačenky Merhautova. Nebo jsou poblíž třeba Om Kabayan store, nebo zásilkovna boxy na ulicích Zábrdovická, Jugoslavska či Zemědělská


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2025 13:32, před 4 dny

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Upozorňujeme ale, že Zásilkovna si ve svých obchodních podmínkách vyhrazuje právo změnit výdejní místo na jiné, nejbližší volné, v případě, že kapacita zákazníkem vybraného místa je již naplněna (viz bod 4.6 všeobecných obchodních podmínek společnosti Zásilkovna - https://files.packeta.com/web/files/VOP_Zasilkovna.pdf)

Nyní stížnost přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.