| Počet nahlášených stížností: | 799 |
| Z toho za letošní rok: | 278 |
| Stále v řešení: | 106 |
53%
47%
Dobrý den,
rád bych nahlásil závažný problém s doručenou zásilkou. Balíček, který jsem si vyzvedl v boxu Zásilkovny, byl již při převzetí viditelně rozdělaný a následně znovu přelepený uprostřed. Po zvážení měl pouze cca 40 gramů, což je zcela nereálné vzhledem k obsahu objednávky.
Objednáno bylo 2× 16 GB RAM pro PC, avšak uvnitř zásilky nebylo vůbec nic – jednalo se o prázdnou krabici.
Den předtím bylo v systému uvedeno, že zásilka je již v boxu k vyzvednutí, ale nepřišlo mi heslo ani SMS. Na tento problém jsem upozornil. Až následující den ráno mi bylo heslo doručeno, ale při samotném vyzvednutí jsem zjistil, že je krabice prázdná a poškozená.
To vzbuzuje podezření, že se zásilka mohla během přepravy nebo uskladnění dostat do nepovolaných rukou. Prosím proto o důkladné dohledání pohybu zásilky, zjištění, kde došlo k manipulaci, a o řešení náhrady škody.
Upozorňuji, že s ohledem na rostoucí cenu PC RAM mi nestačí pouze vrácení základní částky – zásilka byla pojištěna a žádám o náhradu takové hodnoty, aby bylo možné pořídit stejné RAM moduly za současnou cenu.
Děkuji za rychlé a seriózní vyřízení.
RAM na PC
Upozorňuji, že s ohledem na rostoucí cenu PC RAM mi nestačí pouze vrácení základní částky – zásilka byla pojištěna a žádám o náhradu takové hodnoty, aby bylo možné pořídit stejné RAM moduly za současnou cenu.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nyní stížnost přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.