| Počet nahlášených stížností: | 799 |
| Z toho za letošní rok: | 278 |
| Stále v řešení: | 106 |
53%
47%
Firma Zasilkovna s.r.o. mi již několikrát bezdůvodně a neoprávněně přesměrovala zasilky na své zasilkové misto v jinem městě, než bylo uvedeno jako místo dodání, tedy adresa mého bydliště. Pro zasilku musim dojet autobusem do sousedniho města, tězkou zasilku nést pres celé mèsto na autobusové nádraží a pak zase přes celou vesnici. Takové odsouzeníhodné jednání odmítám a žádám, aby byla zasilka doručena na adresu bydliště. Pokud ZAsilkovna.s.r.o.nezvladá plnit podmínky řádného dorucovani, měla by ukončit činnost a zbytečně nestresovat obyvatele České republiky. Predpokládám, že Česka obchodni inspekce má prostředky, kterými činnost takto nedůvěryhodných firem může ukončit nebo zařídit jejich nápravu.
Žádám o zaslání zásilky ze zasilkového místa v Hořicich na adresu bydlistě
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Upozorňujeme ale, že Zásilkovna si ve svých obchodních podmínkách vyhrazuje právo změnit výdejní místo na jiné, nejbližší volné, v případě, že kapacita zákazníkem vybraného místa je již naplněna (viz bod 4.6 všeobecných obchodních podmínek společnosti Zásilkovna - https://files.packeta.com/web/files/VOP_Zasilkovna.pdf)
Nyní stížnost přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.