Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:801
Z toho za letošní rok:280
Stále v řešení:109
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

61.2 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (490 z 801)

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Uvedená procenta vychází z 109 hodnocení od spotřebitelů help

#84246Svévolné přesměrování zásilek.

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

7 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.12.2025, před 7 dny

Bohuslav ČERVENÝ

Znění stížnosti

Z TEMU mě posílají objednávky VŽDY na adresu bydliště, ale poslední 2 (dvě) zásilky, podle zjištění, si Zásilkovna svévolně přelepila původní štítek s dodací adresou bydliště, jiným štítkem pro uložení do Z-BOXu, a to ještě každou jinam. Ani jedna nebyla do nejbližšího místa k bydlišti! Jedna zásilka byla uložena dokonce na téměř 1 km vzdálený Z-BOX, druhá, ještě nedoručená (ale oznámená), má směřovat do Z-BOXu vzdáleném 350 metrů. Přičemž NEJBLIŽŠÍ kamenné výdejní místo (nikoliv Z-BOX) je necelých 200 metrů. To sice není tak rozdílná vzdálenost, ale uložení v Z-BOXu je omezeno na pouhé 2 (dva) dny, kdežto kamenné výdejní místo ukládá na dobu 5 (pěti) dnů a je zde velkoobsahový prostor pro uložení - nestává se tedy, že by bylo výdejní místo, na rozdíl od Z_BOXu, obsazené. Vzhledem k tomu, že je mi 68 let s omezenou hybností, je i toto dost velký problém - proto si nechávám doručit zásilky domů! Na připomínku směrem k Zásilkovně reagovali jen pouhým sdělením, že zásilky nemohou přesměrovat z provozních důvodů. A jejich rada (jen od jakéhosi "Viktora")? Opravdu užitečná - abych si na TEMU sjednal doručení do konkrétního (zvoleného) Z-BOXu. A že, když si nevyberu konkrétní místo, pak oni sami zvolí místo vzdušnou čarou nejbližší od doručovací adresy?! Pak je opět k nepochopení, že považují vzdálenost 1 km za bližší místo, nežli to vzdálené jen 200 metrů, s téměř neomezenou kapacitou! Nechápu tedy, proč tak nesmyslné rady a výmluvy, když, jak jsem již uvedl, mě z TEMU posílají zásilky na adresu bydliště! Z mého pohledu se ze Zásilkovny stává NEJHORŠÍ zásilková služba ze všech dostupných a kdyby byla možnost zvolit si (jako že od TEMU to nejde), tak na 100% zvolím jinou zásilkovou službu! Ostatně, tomu i napovídají stovky jiných stížností.


Produkt

1. zásilka uložená do 1 km vzdáleného Z-BOXu =*** a 2. zásilka (zatím nedoručena - jen oznámena) = ***


Požadované řešení

Okamžité doručení ještě nedoručené zásilky (i dalších) na původní adresu a aby Zásilkovna svévolné nepřelepovala adresní štítky štítkem pro ukládání do Z-BOXů. Výdejní místo má sloužit pouze v případě, že nelze adresáta zastihnout doma.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2025 14:10, před 2 dny

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Upozorňujeme ale, že Zásilkovna si ve svých obchodních podmínkách vyhrazuje právo změnit výdejní místo na jiné, nejbližší volné, v případě, že kapacita zákazníkem vybraného místa je již naplněna (viz bod 4.6 všeobecných obchodních podmínek společnosti Zásilkovna - https://files.packeta.com/web/files/VOP_Zasilkovna.pdf)

Nyní stížnost přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.