Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:817
Z toho za letošní rok:296
Stále v řešení:124
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

60.1 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (491 z 817)

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Uvedená procenta vychází z 109 hodnocení od spotřebitelů help

#84288Lživé a neprofesionální jednání.

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

9 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.12.2025, před 10 dny

Pavel Halaxa

Znění stížnosti

Přišla SMS že budou doručovat balík 9.12 mezi 11:51 - 13:21, jel jsem kvůli tomu na danou adresu a čekal, ani po 3 hodinách nic, až v 15:09 mi řidič z čísla. *** poslal SMS že z neznámého důvodu závady na systému musela být moje zásilka přesměrována na výdejní místo a že mi přijde další SMS s více info. Už je 10.10 12:00 a do teď mi nedal nikdo nic vědět, řidič už neodpovídá, na email zasilkovna nereaguje a když volám na info linku tak mohu mluvit pouze s robotem který mě nedokáže přepojit na živého operátora a je úplně mimo, říká mi nesmyslné odpovědi. Je to již po 3 za poslední dobu co nám ztratili, zdrželi nebo dovezli zásilku jinam. Je to opravdu otřesená služba s neslušným chováním ke svým zákazníkům. Dle mého se řidiči prostě nechtělo zásilku doručovat nebo ji ztratil či ukradl jak to u této společnosti bývá často. Stejné zkušenosti mají všichni koho se na názor na zásilkovnu zeptám. Zásilka zaplacená a zásilkovnu neřeší.


Produkt

Neprofesionální služba.


Požadované řešení

Bezodkladné kontaktování s informací co se děje a kde balík je!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2025 15:02, před 5 dny

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nyní stížnost přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.