| Počet nahlášených stížností: | 817 |
| Z toho za letošní rok: | 296 |
| Stále v řešení: | 124 |
53%
47%
Dne 10. 12. jsem obdržel SMS od Zásilkovny, ve kterém mi sdělují termín dodání zásilky na tento den mezi 14.30 až 16.05. Místo určení moje bydliště, což jsem měl zaplaceno. Takže jsem trčel doma čekal. Když nic nepřišlo, tak asi v 16.45 jsem volal na Zásilkovnu. Ozvala se virtuální Zita, která mi sdělila, že zásilka přijde později do 18.05 hodin. Samozřejmě nic nepřišlo. Takže jsem čekal marně cca 4 hodiny.
Ráno 11. 12. jsem 2x volal Zásilkovnu, kdy podruhé mi neprůstřelná Zita vykládala jak mi může pomoci ap., přestože jsem chtěl operátora. Nespojila mně.
Poté jsem v 9.00 obdržel SMS a email s tím, že "na základě domluvy s kurýrem, či z důvodu nezastižení na adrese doručení je zásilka připravena ve výdejním místě". Nic z toho není pravda.
A na konci "Děkujeme, že jste si pro doručení vaší zásilky vybrali Zásilkovnu. Uděláme maximum, abyste byli s našimi službami spokojeni".
Chci informaci, jak je možné, že mi zásilka nebyla doručena v den, kdy mi byla avízována. Dále jak je možné, že jste přesunuli ze své vůle dodací místo. Protože vaše zdůvodnění přesunu není založeno na pravdě.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nyní stížnost přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.