| Počet nahlášených stížností: | 817 |
| Z toho za letošní rok: | 296 |
| Stále v řešení: | 124 |
53%
47%
Balík byl doručen 10.12.2025 - viditelně nepoškozen, když jsem viděl jak měl balík zaházenej v plném autě uplně na přepážce u řidiče, měl jsem podezření, že s tím něco bude a samozřejmě bylo zboží uvnitř balíku poškozené. Zasílkovna se k tomu staví negativně, že to musí řešit odesílatel i když byl balík pojištěn na 10000,- kč.
Se zásilkovnou už definitivně končím. Dva balíky ztracené a další dva poškozené. Dobu reklamace natahují jak jen mohou na zákonem stanovenou lhůtu 30dní a dalších 30 dní mají na vyplacení peněz.
Kávovar krups
Mělo by být vyplaceno z pojistné částky plnění na plnou opravu a náklady s tím spojené. Pokud nelze opravit - vyplacení celé pojistné částky
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nyní stížnost přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.