Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:817
Z toho za letošní rok:296
Stále v řešení:124
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

60.1 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (491 z 817)

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Uvedená procenta vychází z 109 hodnocení od spotřebitelů help

#84324Ztráta balíku ( reklamace zamítnuta)

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

6 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.12.2025, před 7 dny

Pavel Richter

Znění stížnosti

Kamarád mi poslal balík za cca 10 tisíc.. místo toho mi přišel balík s erotickým zbožním.. balík jsem vrátil ale moje zboží nikdy nedorazilo.. reklamace zamítnuta z důvodu chybného spojení balíků ( použitá americká páska místo strečové folie… absolutní nesmysl a odběhnutí od faktu, že někdo nalepil chybně adresy a balíky prohodil.. neuvěřitelná drzost a nulový přístup k zodpovědnosti.. vživotě už si přes tuhle tragickou společnost nic neobjednám.. balík nemám a 10 tisíc také ne..)
Děkuji za nic.


Produkt

Ztráta zásilky


Požadované řešení

Chtěl jsem vrátit peníze.. pořád se jen vymlouvali, že není důležité proč balík ztratili, ale že byl špatně zabalen .. nesmysl


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2025 15:10, před 2 dny

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nyní stížnost přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.