| Počet nahlášených stížností: | 817 |
| Z toho za letošní rok: | 296 |
| Stále v řešení: | 124 |
53%
47%
Kamarád mi poslal balík za cca 10 tisíc.. místo toho mi přišel balík s erotickým zbožním.. balík jsem vrátil ale moje zboží nikdy nedorazilo.. reklamace zamítnuta z důvodu chybného spojení balíků ( použitá americká páska místo strečové folie… absolutní nesmysl a odběhnutí od faktu, že někdo nalepil chybně adresy a balíky prohodil.. neuvěřitelná drzost a nulový přístup k zodpovědnosti.. vživotě už si přes tuhle tragickou společnost nic neobjednám.. balík nemám a 10 tisíc také ne..)
Děkuji za nic.
Ztráta zásilky
Chtěl jsem vrátit peníze.. pořád se jen vymlouvali, že není důležité proč balík ztratili, ale že byl špatně zabalen .. nesmysl
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nyní stížnost přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.