Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:814
Z toho za letošní rok:293
Stále v řešení:122
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

60.2 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (490 z 814)

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Uvedená procenta vychází z 109 hodnocení od spotřebitelů help

#84336Odmítají reklamaci

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.12.2025, před 4 dny

Bára Janová

Znění stížnosti

Dobrý den,
obracím se na Vás s žádostí o radu v souvislosti s nedoručením zásilky z e-shopu Temu.

Dne 11. 12. 2024 dopravce Zásilkovna přesměroval zásilku (číslo objednávky ***) bez mého souhlasu z doručení na adresu do Z-BOXu, který byl navíc ve vzdálené lokalitě. V tomto Z-BOXu se však zásilka nenacházela a já jsem ji nikdy nepřevzala.

Společnost Temu odmítá vrátit peníze s tím, že tvrdí, že jsem zásilku převzala, což není pravda.

Hodnota zboží činila 393 Kč.
Zásilkovna mi sdělila, že reklamaci může podat pouze odesílatel, tedy Temu.

Žádám o potvrzení:

zda je v tomto případě odpovědnost za ztracenou zásilku na straně prodejce, pokud nebyla spotřebitelem převzata,

a jakým způsobem se mohu proti nepravdivému tvrzení prodejce o převzetí zásilky bránit.


Děkuji Vám za Vaši pomoc a radu.


Produkt

Pyžama a kabelka


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2025 16:20, včera

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Upozorňujeme ale, že Zásilkovna si ve svých obchodních podmínkách vyhrazuje právo změnit výdejní místo na jiné, nejbližší volné, v případě, že kapacita zákazníkem vybraného místa je již naplněna (viz bod 4.6 všeobecných obchodních podmínek společnosti Zásilkovna - https://files.packeta.com/web/files/VOP_Zasilkovna.pdf)

Nyní stížnost přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.