| Počet nahlášených stížností: | 821 |
| Z toho za letošní rok: | 300 |
| Stále v řešení: | 128 |
53%
47%
Dobrý den, dne 12.12.2025 jsem obdržela sms zprávu, že mi bude dorucovan balík na adresu ve večerních hodinách. Což mi vůbec nevadilo, protože jsem nemocná, tudíž celý den doma. Kolem 17te hodiny jsem obdržela další zprávu, že jsem nebyla doma, tak kurýr zásilku nechal na vydejnim místě v Horní bříze. To je asi nejhorší místo kde ho mohl nechat, protože jsem bez auta. Psala jsem tedy email kde mi bylo sděleno, že mi mohou zásilku nechat zaslat na jiné vydejni místo, ale to ten problém vůbec neřeší. Jak jsem již uvedla jsem nemocná mam antibiotika. Na adresu mi balík, ale prostě nedoruci. A uz se mnou ani nikdo nekomunikuje.Ja tedy nemam jinou možnost než zítra nebo pozítří na sve naklady balík vyzvednout. Z meho bydliste je cesta komplikovaná, musím napřed do Plzně a z Plzně do Horní břízy tam jít cca 1km pesky a taktéž i zpět.A nebo drahé taxi. Kuryrovi se evidentně v pátek večer nechtělo pracovat, tak to vyřešil takto. Takze moc děkuji za komplikace a doufám, že se Vám to někdy vrátí.
Nevím v jakém stavu zásilka je. Doufam, že alespoň ten bude v pořádku.
Požadovala bych proplacení nákladů na cestu. Jak jsem již uvedla jsem nemocná a cesta je komplikovaná, Nejspíš využijí taxi, abych byla co nejdříve doma. Jak píšete níže a ano chci si postěžovat, ale myslím si, že je důležité, aby o tomto jednani vědělo co nejvíc lidí. Nejlepsi by bylo kdyby firmu převzal někdo solidnější.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nyní stížnost přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč. V případě úspěchu ve sporu Český telekomunikační úřad přizná náhradu nákladů včetně správního poplatku proti druhému účastníku, který ve věci úspěch neměl. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.