| Počet nahlášených stížností: | 821 |
| Z toho za letošní rok: | 300 |
| Stále v řešení: | 128 |
53%
47%
Dne 14.12. jsem si byl vyzvednout zásilku v Bohumíně na ul. Bezručova 1084( s vyzvednutím do 15.12. 29:59) zde jsem zjistil , že jsou boxy vypáčeny tak jsem kontaktoval policii ČR.Byl sepsán protokol a o věci budu informován. Druhý den mi bylo oznámeno PČR, že k balíčku se nedostali a Zásilkovna ho umístí do jiného boxu.Ještě ten den jsem byl zkusit box otevřít znovu, ale zásilka , respektivě kód již nefungoval. Na druhý den přišel e-mail že balíček byl odeslán zpět odesílateli.
Po zvláštním telefonním rozhovoru mi bylo oznámeno, že je to sice jejich chyba, zásilka byla napsána do jiného boxu ,ale omylem ji poslali zpět odesílateli. Jenže tím mi vznikne škoda protože jsem zboží koupil s výraznou slevou a na kupóny, které už nejsou k dispozici.Pro upřesnění je to zboží ze zahraničního e-shopu takže Celní poplatky atd. Po kom mám vzniklou škodu požadovat když mi Zásilkovna nechce poslat potvrzení o její chybě?
Stačí poslat potvrzení o chybě z vaší strany (Zásilkovna) na e-mail a úhradu vícenákladů které možná vzniknou opětovným nákupem a odesláním zásilky.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nyní stížnost přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.