Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:821
Z toho za letošní rok:300
Stále v řešení:128
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

59.8 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (491 z 821)

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Uvedená procenta vychází z 109 hodnocení od spotřebitelů help

#84353Nedoručení balíku

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

11 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2025, před 12 dny

Lucie Šanderová

Znění stížnosti

Byla poslána SMS s časem doručení, i přesto, že jsem byla celý den doma a měla telefon u sebe, mě nikdo nekontaktoval. Následující den jsem zjistila, že byl balík přesměrován na výdejní místo, proto jsem kontaktovala zasilkovnu, že chci zaslat balík na adresu, jak mělo být původně. Bylo mi slíbeno, že balík pošlou. Po dvou dnech přišla opět SMS s časem doručení a opět nikdo nepřijel a nevolal. Balík byl zase přesměrován o 20km jinam na výdejní místo. S tímto přístupem opravdu nejsem spokojená.


Produkt

Líný kurýr


Požadované řešení

Když si zaplatím doručení na adresu, tak požadují, aby to tak bylo, aspoň po kontaktování a domluvení s dopravcem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.12.2025 06:32, před 6 dny

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nyní stížnost přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.