| Počet nahlášených stížností: | 821 |
| Z toho za letošní rok: | 300 |
| Stále v řešení: | 128 |
53%
47%
Byla poslána SMS s časem doručení, i přesto, že jsem byla celý den doma a měla telefon u sebe, mě nikdo nekontaktoval. Následující den jsem zjistila, že byl balík přesměrován na výdejní místo, proto jsem kontaktovala zasilkovnu, že chci zaslat balík na adresu, jak mělo být původně. Bylo mi slíbeno, že balík pošlou. Po dvou dnech přišla opět SMS s časem doručení a opět nikdo nepřijel a nevolal. Balík byl zase přesměrován o 20km jinam na výdejní místo. S tímto přístupem opravdu nejsem spokojená.
Líný kurýr
Když si zaplatím doručení na adresu, tak požadují, aby to tak bylo, aspoň po kontaktování a domluvení s dopravcem.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nyní stížnost přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.