Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:821
Z toho za letošní rok:300
Stále v řešení:128
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

59.8 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (491 z 821)

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Uvedená procenta vychází z 109 hodnocení od spotřebitelů help

#84363Nedodaná, zřejmě ztracená zásilka

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

11 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2025, před 11 dny

Pavel Štok

Znění stížnosti

Odesílatel zásilku předal 10.12.2025 do přepravy vložením do Z-BOXu Praha 15, Dolní Měcholupy, Dolnoměcholupská (Nad Vokolky). Toto byla poslední relevatní informace od přepravce. Poté, co se v trasování zásilka ze zboxu nikam nepohybovala, vznesl jsem přes kontaktní formulář dotaz na stav doručení. Ačkoliv aplikace hlásila stále stejný stav zásilky, zákaznická podpora mi zaslala email, že "Momentálně zásilka trasuje na výdejní místo xxxxx. Jakmile bude připravena k vyzvednutí budete informován formou e-mailu a notifikací do aplikace s heslem pro její vydej. Prozatím bych vás rad požádal o strpení. V případě potřeby nebo jakýchkoliv nejasností se na mě neváhejte obrátit. S přáním krásného dne. Jiří"

Poté již zůstaly všechny mé dotazy bez odezvy. Hovor s virtuální asistentkou Zitou lze označit za ideální prostředek na zvýšení krevního tlaku.
Následně jsem obdržel ze strany Zásilkovny ještě jeden návrh: "Máme pro vás několik tipů, jak můžete některé záležitosti vyřešit sami, aniž byste dál museli čekat na naši zprávu: 
Potřebujete prodloužit úložní dobu zásilky? To lze snadno v naší appce Zásilkovna. V ní lze také nasdílet zásilku jiné osobě, která zásilku může vyzvednout za vás – a to i ze Z-BOXu. Návod na sdílení zásilky najdete zde . Soupis dalších možností prodloužení úložní doby i bez aplikace naleznete zde. Chcete znát polohu vaší zásilky? Sledujte trasu online na tomto odkaze , kde lze zaplatit i dobírku (kliknutím na tlačítko ZAPLATIT). Dobírku lze snadno zaplatit i v naší appce."

Toto vše lze již brát jen jako hořké laškování se zákazníkem, který pokládal stále stejnou otázku, zda je zásilka vyzvednuta přepravcem ze zboxu a míří ke mně. V součsné době odesílatel řeší nedodání zásilky reklamací. Přístup společnosti Zásilkovna je ve vztahu ke klientům katastrofální.  


Produkt

Neprofesionální dopravce


Požadované řešení

Žádám, aby mi Záslkovna dodala balík, za jehož přepravu jsem prostřednictvím odesílatele zaplatil. Aby dodržela to co deklaruje a kvůli čemu jsem si jí jako zakázník vybral - dodání zásilky. Jestli jí tedy najdou.....


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.12.2025 07:24, před 6 dny

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nyní stížnost přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.