| Počet nahlášených stížností: | 821 |
| Z toho za letošní rok: | 300 |
| Stále v řešení: | 128 |
53%
47%
Odesílatel zásilku předal 10.12.2025 do přepravy vložením do Z-BOXu Praha 15, Dolní Měcholupy, Dolnoměcholupská (Nad Vokolky). Toto byla poslední relevatní informace od přepravce. Poté, co se v trasování zásilka ze zboxu nikam nepohybovala, vznesl jsem přes kontaktní formulář dotaz na stav doručení. Ačkoliv aplikace hlásila stále stejný stav zásilky, zákaznická podpora mi zaslala email, že "Momentálně zásilka trasuje na výdejní místo xxxxx. Jakmile bude připravena k vyzvednutí budete informován formou e-mailu a notifikací do aplikace s heslem pro její vydej. Prozatím bych vás rad požádal o strpení. V případě potřeby nebo jakýchkoliv nejasností se na mě neváhejte obrátit. S přáním krásného dne. Jiří"
Poté již zůstaly všechny mé dotazy bez odezvy. Hovor s virtuální asistentkou Zitou lze označit za ideální prostředek na zvýšení krevního tlaku.
Následně jsem obdržel ze strany Zásilkovny ještě jeden návrh: "Máme pro vás několik tipů, jak můžete některé záležitosti vyřešit sami, aniž byste dál museli čekat na naši zprávu:
Potřebujete prodloužit úložní dobu zásilky? To lze snadno v naší appce Zásilkovna. V ní lze také nasdílet zásilku jiné osobě, která zásilku může vyzvednout za vás – a to i ze Z-BOXu. Návod na sdílení zásilky najdete zde . Soupis dalších možností prodloužení úložní doby i bez aplikace naleznete zde. Chcete znát polohu vaší zásilky? Sledujte trasu online na tomto odkaze , kde lze zaplatit i dobírku (kliknutím na tlačítko ZAPLATIT). Dobírku lze snadno zaplatit i v naší appce."
Toto vše lze již brát jen jako hořké laškování se zákazníkem, který pokládal stále stejnou otázku, zda je zásilka vyzvednuta přepravcem ze zboxu a míří ke mně. V součsné době odesílatel řeší nedodání zásilky reklamací. Přístup společnosti Zásilkovna je ve vztahu ke klientům katastrofální.
Neprofesionální dopravce
Žádám, aby mi Záslkovna dodala balík, za jehož přepravu jsem prostřednictvím odesílatele zaplatil. Aby dodržela to co deklaruje a kvůli čemu jsem si jí jako zakázník vybral - dodání zásilky. Jestli jí tedy najdou.....
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nyní stížnost přeřazujeme na společnost, aby se vyjádřila.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.