Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:674
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 144 stížnostech.

#8936Zákaznické služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny

Detail stížnosti

Publikováno
23.12.2015, před 8 lety

Huong Nguyenova

Znění stížnosti

Dobrý den,

jsem zákazníkem u vodafonu již mnoho let. Ztratila jsem simku a chtěla jsem si pořídit novou. Pobočka se nachází v nákupním centru Olympia v Plzni a byla navštívena dne 23.12.2015 před 11 tou hodinou. Prodávající v šedém tričku bez jmenovky mě nejen nepozdravil, ale na mé přání, že potřebuju novou sim kartu, mi odpověděl ''No a co já s tím.'' Není to poprvé, kdy se setkávám s takovým servisem u Vodafonu. Pokud Vaše prodejci nemají chuť obsluhovat, prosím ať nekazí vánoční atmosféru jiným lidem, zejména zákazníkům.


Produkt

Neslušné chování


Požadované řešení

personál s profesionálnějším chováním


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému