| Počet nahlášených stížností: | 729 |
| Z toho za letošní rok: | 24 |
| Stále v řešení: | 3 |
53%
47%
#9008Téměř měsíční zasílání "Upozornění že částka 1689 Kč je splatná .." na číslo 732645293 které je číslem T.MOBILu
Od počátku, tj. cca od 20. května 2013, kdy jsem koupil novou dobíjecí simku č 732 845 293 operátora T-MOBIL mi na ní téměř měsíčně chodí upozornění vaší firmy Vodafon " poslední vyúčtování pro plátce 30837963 na částku 1689 Kč je splatné.Cástka obsahuje i nesplacený zůstatek za minulá období 1689.42 kc, který je nutno neprodleně uhradit. Cislo uctu pro platbu 117292/0300, VS:427601908, SS:30837963.Detail vyúčtování najdete na http//WWW.vodafon.cz/vyuctovani". Několikrát jsem žádal pracovníky Vašeho centra v obchodním domě Globus v Českých Budějovicích, aby vás na tuto chybu upozornili, abyste ji mohli opravit. Bylo mi sděleno, že je to nezajímá. Telefon Nokia mne celou dobu upozorňuje na došlou SMS blikáním a neustále se vybíjí. Protože jej používám pouze vyjimečně, stává se, že k němu domu přijdu a telefon je vybitý. Mimo to je takové upozornění Vašeho zákazníka Vám platné jako mrtvému kadidlo. Prosím, abyste tento nedostatek odstranili. Děkuji Vám. Zákazník operátory T-MOBIL.
Viz předchozí odstavec
Viz popis stížnosti.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Vznikne-li o existenci nebo oprávněnosti pohledávky mezi smluvními stranami spor, je potřebné si vyžádat prokazatelně písemně podklady prokazující existenci pohledávky. V tomto případě doporučujeme spotřebiteli písemně si vyžádat odůvodnění účtování těchto částek ze strany společnosti.
Zároveň, pokud bude spotřebiteli řečeno, že již nic nedluží, doporučujeme nechat si od společnosti podepsat potvrzení o bezdlužnosti. Vydala-li společnost potvrzení o bezdlužnosti, utvrdila zákazníka, že ke dni vyhotovení tohoto potvrzení zákazník vyrovnal společnosti své dluhy. Toto potvrzení zároveň slouží zákazníkovi jako důkaz o zaplacení dluhu.
Hezký den, pane Konráde,
mrzí mě, že to kolegové nedořešili rovnou.
Situaci jsem napravil a neaktuální kontakt u jiného zákazníka jsem aktualizoval. Další SMSky vám už nebudou chodit.
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Děkuji. Konrád
Hodnocení: