Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:812
Z toho za letošní rok:28
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

67.5 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (548 z 812)

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Uvedená procenta vychází z 157 hodnocení od spotřebitelů help

#9121Změna potravin

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.01.2016, před 10 lety

Tomáš Bílek

Znění stížnosti

Dobry den
Chtel bych se postezovat na to ze ve Vrchlabskem lidnu byl nedavno zmenen druch chlebu za jiny ktery pri berou vsechny lidli CR a ten podotykam neni tak chutny jako ten predchozi :-( tudiz pokud tam bude ten co tam je tak ja jejn kupovat nebudu (jeste ze se ve Vrchlabi otevrel novej kaufland) a za druhe pokud to takto bude nadale v teto prodejne tak tam stejne zachvilku budou uz je hadry hadry a vic nic kdyz si tak chce clovek koupit zeleninu kolem ktere litaji mouchy a je lechce citit a nikdo se o to nestara :-( ale v sekci hadru sou tri zeny ktery rouvnaj hadry.


Požadované řešení

Me by stacilo vratit predchodi chleb a drobek se starat o jine produkty nez o hadry


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2016 12:51, před 10 lety

Změna sortimentu zboží je výhradně na vůli prodávajícího. Pokud spotřebitelovi tato změna nevyhovuje, musí se obrátit přímo na prodávajícího.

V případě zjištění závad potravin rostlinného původu může spotřebitel podat podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která provádí dozor nad zdravotní nezávadností, rovněž i jakostí ovoce a zeleniny, k provedení kontroly uvedené provozovny. Stačí pouze vyplnit formulář podnětu ke kontrole umístěný na internetových stránkách (www.szpi.gov.cz).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.1.2016 17:05, před 10 lety

Vážený pane Bílku,

děkujeme Vám za upozornění na kvalitu ovoce a zeleniny ve vrchlabské prodejně. Čerstvost prodávaného zboží je pro nás prioritou, a proto zajistíme, aby byla zjednána náprava. Co se týče prodávaného chleba, děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která je pro nás velmi cenná.

Věříme, že i přes vzniklou stížnost si k nám cestu opět najdete.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
7.1.2016 17:59, před 10 lety


Tomáš Bílek

Hodnocení:

Komentář: pevne verim ze se klavita zeleniny a ovoce zlepsi a budu pevne verit ze se vrati nadale puvodni chleb a pokud ano tak se vratim i ja do lidlu