Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:728
Z toho za letošní rok:23
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

77.6 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (565 z 728)

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Uvedená procenta vychází z 162 hodnocení od spotřebitelů help

#9642Neuznání reklamace a laxnost vůči podvodnému číslu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
08.02.2016, před 10 lety

Barbora Deutschová

Znění stížnosti

Dne 25. ledna 2016 jsem od společnosti Vodafone obdržela ke svému mobilnímu telefonnímu číslu 777 245 908 vyúčtování – daňový doklad č. 431781114 na celkovou částku 1033 Kč.
Vyúčtování jsem reklamovala, neboť s jeho výší nesouhlasím.
S operátorem Vodafonu jsme si vysvětlili, že nezvykle vysoká částka vznikla proto, že mi během zúčtovacího období přišlo 5 sms z čísla 90460099 s nabídkou na stahování dat zdarma. Na sms jsem nijak nereagovala. Dle vyúčtování se jedná o platbu třetím stranám.
Operátor mi vysvětlil, že za pouhé přečtení zprávy mi bylo zaúčtováno 99 Kč za každou sms, jedná se tedy o celkovou částku 495 Kč. Sdělila jsem operátorovi, že jsem nikým nebyla upozorněna na to, že se za přečtení zprávy platí. Operátor mi odsouhlasil, že toto jednání je podvodné a postoupil celou věc k reklamaci.
Reklamace byla uzavřena dne 2. 2. 2016 s tím, že mi peníze za podvodné sms nevrátí a nehodlají s podvodným číslem nic dělat.


Požadované řešení

Dle mého názoru by mi měl Vodafone vrátit peníze za platby třetí stranám a především by měl řešit situaci s podvodným telefonním číslem. Jako operátor by si měl ověřovat, komu posílá peníze, aby nebyli poškozování jeho klienti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2016 12:09, před 10 lety

Získala-li společnost majetkový prospěch bez toho, aby k tomu měla právní důvod, jedná se o bezdůvodné obohacení. Společnost má v takovém případě povinnost vydat to, oč se obohatila. Spotřebitelka by měla podnikatele vyzvat k vydání neoprávněně nabytého majetkového prospěchu. Více informací k této problematice je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni. V tomto případě je však nutné tuto výzvu směřovat na společnost, která rozesílá neobjednané SMS zprávy, nikoliv na operátora. Je tedy vhodné se u operátora informovat, kdo je odesílatelem těchto zpráv. Spotřebitelka může také zažádat o blokaci těchto zpráv do budoucna.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.2.2016 13:06, před 10 lety

Hezký den, paní Deutschová,

v tomto případě nejsme poskytovatelem služby my, ale třetí strana. Jestli tedy nesouhlasíte s účtováním, je třeba celou záležitost reklamovat u poskytovatele služby.

V tomto případě se jedná o společnost Dimoco, informace včetně kontaktních údajů najdete na http://www.platmobilem.cz/databaze-cisel/vysledky-hledani?cislo=90460099.

S pozdravem

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.2.2016 11:36, před 10 lety


Barbora Deutschová

Dobrý den, děkuji za sdělení jména společnosti, které podvodné číslo provozuje. Vaše reakce ovšem stále není taková, jakou bych jako Vás věrný zákazník očekávala. Několikrát jsem jednala s vaším telefonním operátorem i osobně s pracovníky na pobočce Vodafonu se žádostí o zrušení smlouvy s Vámi. Bylo mi sděleno, že dle všeobecných podmínek, dojde k zrušení v koncem následujícího zúčtovacího období. Myslím si, že vzhledem k tomu, že jsem prostřednictvím Vás přišla o značnou sumu peněz, bylo by od Vás fér, kdybyste mi vyhověli a zrušili moji smlouvu s Vámi již koncem tohoto zúčtovacího období. Myslím, že je to minimum, co pro mne můžete udělat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.2.2016 12:19, před 10 lety

Dobré odpoledne, paní Deutschová,

při výpovědi smlouvy postupujeme podle Všeobecných podmínek a výpovědní doba je skutečně 1 celé zúčtovací období. Nemám možnost vám nabídnout její zkrácení.

Kdybyste měla dotaz přímo ke svému číslu, můžete nás kdykoliv kontaktovat také on-line na http://tam.je/formular.

S pozdravem

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.2.2016 12:26, před 10 lety


Barbora Deutschová

Neříkejte mi, že to nejde. Dobře vím, že kdybyste jen trochu chtěli, tak lze smlouvu končit dřív. Je to jen a pouze na vaší vůli vyhovět zákazníkovi. Ještě jednou Vás žádám o uzavření smlouvy ve zkráceném termínu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2016 14:24, před 10 lety

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.2.2016 14:32, před 10 lety

Dobré odpoledne, paní Deutschová,

na tuto otázku jsem vám už odpovídal a opravdu pro vás jinou odpověď nemám. Výpovědní lhůta vychází ze Všeobecných podmínek a uplatňujeme ji vždy podle toho.

S pozdravem

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.3.2016 10:14, před 10 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2016 16:15, před 10 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.