Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1271
Z toho za letošní rok:26
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 271 stížnostech.

#9876Výměna poškozeného zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.02.2016, před 8 lety

Lukáš Jougl

Znění stížnosti

Dobrý den,

rád bych se na Vás obrátil s vyřešením výměny zboží, které nám bylo doručeno poškozené.
Jedná se přesně o číslo dotazu CCT2065280, respektive předplacenou pračku s předplaceným dovozem až do bytu.
Po rozbalení jsme zjistili, že je proražené horní víko - nemyslím si, že je to vada na funkčnosti, spíče na kráse, nicméně po splnění procesu rekalamace nám byly nabídnuty dvě varianty, buď sleva 10% nebo výměna, která se bohužel i po několika telefonických a emailových urgencí táhne déle než bychom čekali.
Kontaktoval jsem linku Alza a po rozhovoru s operátorem mi bylo doporučeno pouze čekat na vyjádření, vzhledem k odmítnuté slevě 10%.
Rád bych celou záležitost urychlil a domluvil se s někým na rozumném řešení, s tímto jsem se ale bohužel nesetkal, taková možnost prý neexistuje, myslím si, že by větší střícnost s vyřešením pomohla.


Produkt

Pračka AEG Lavamat


Požadované řešení

Výměna poškozeného kusu nebo relevantní výše slevy na poškozený kus


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému