Počet nahlášených stížností: | 1271 |
Z toho za letošní rok: | 26 |
Stále v řešení: | 12 |
Dobrý den,
rád bych se na Vás obrátil s vyřešením výměny zboží, které nám bylo doručeno poškozené.
Jedná se přesně o číslo dotazu CCT2065280, respektive předplacenou pračku s předplaceným dovozem až do bytu.
Po rozbalení jsme zjistili, že je proražené horní víko - nemyslím si, že je to vada na funkčnosti, spíče na kráse, nicméně po splnění procesu rekalamace nám byly nabídnuty dvě varianty, buď sleva 10% nebo výměna, která se bohužel i po několika telefonických a emailových urgencí táhne déle než bychom čekali.
Kontaktoval jsem linku Alza a po rozhovoru s operátorem mi bylo doporučeno pouze čekat na vyjádření, vzhledem k odmítnuté slevě 10%.
Rád bych celou záležitost urychlil a domluvil se s někým na rozumném řešení, s tímto jsem se ale bohužel nesetkal, taková možnost prý neexistuje, myslím si, že by větší střícnost s vyřešením pomohla.
Pračka AEG Lavamat
Výměna poškozeného kusu nebo relevantní výše slevy na poškozený kus
|
Tweet |