Počet nahlášených stížností: | 225 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 3 |
SPOTŘEBITEL | NÁZEV STÍŽNOSTI A DATUM PUBLIKACE | STAV | HODNOCENÍ |
---|---|---|---|
Věra Novotná |
Neproplacené náklady na dopravu u uznané reklamaceDatum publikace: 10.3.2025 |
v řešení |
|
Věra Novotná |
Neproplacené poštovné za uznanou reklamaciDatum publikace: 28.3.2025 |
v řešení |
|
Anna Henischova |
Stížnost na zamítnutí reklamace obuvi MexxDatum publikace: 31.3.2025 |
v řešení |
|
Eva Matyášová |
Nevyřízená reklamace v zákonné lhůtě 30 kalendářních dníDatum publikace: 16.7.2023 |
vyřešeno |
![]() |
Honza Drlý |
Stížnost na chování vedoucí osoby ChomutovDatum publikace: 25.6.2014 |
uzavřeno |
|
Josef Pumr |
CCC Eshop - Nemáme měsíce ani boty, ani peníze.Datum publikace: 8.3.2023 |
vyřešeno |
|
Irena Borovcová |
Neuznaná reklamaceDatum publikace: 5.5.2019 |
vyřešeno |
|
Kateřina Burdová |
Neuznaná reklamaceDatum publikace: 2.5.2021 |
vyřešeno |
|
Pavel Martinec |
Neuznaná reklamace taškyDatum publikace: 10.10.2017 |
vyřešeno |
![]() |
Petr Vlk |
Odmítnutá reklamace, výměna bot za dražší a následně zjištění, že nové jsou poškrabanéDatum publikace: 14.10.2019 |
vyřešeno |