| Počet nahlášených stížností: | 1305 |
| Z toho za letošní rok: | 59 |
| Stále v řešení: | 7 |
61%
39%
Dobry den,
mel jsem u O2 veden telefon s dobijeci kartou a na ni vysoky kredit. Vzhledem k tomu, ze jsem tento kredit nebyl jiz delší dobu schopen vyčerpat bylo mi samotnym zaměstnancem O2 (v pobočce O2 v OC Sestka) doporuceno, abych si mobil prevedl na pausal (nejnizsi mozny) a po zaplaceni měsíčního poplatku se mi zbytek kreditu prevede do zavazku O2 vuci mne (s moznosti platit z nej další služby od O2). Ale zatímco probihal prevod, prisla mi informace, ze kredit propadl a nasledne faktura, na které není zadna informace o tom, ze by byla proplacena z prevedeneho kreditu a ze by mi u O2 ještě nejaky kredit zbyval. Prosim o navraceni kreditu v plne vysi.
Puvodne jsem pobočku navstvil proto, ze dobiti kreditu přes Internet nefungovalo (zkousel jsem jiz několik dni z několika pocitacu a s několika kreditními kartami, nefungovalo to ani zamestnanci zminovane pobočky a banky mi k tomuto problemu sdelily, ze jim zadny požadavek na provedeni platebni transakce neprisel) a potreboval jsem kredit jiz nutne dobit, nez mi vyprsi. Na pobočce neslo ale ani dobiti přes kartu naprimo (udajne nefunkcni pripojeni terminalu).
Dekuji
Navraceni kreditu v plne vysi (s moznosti vyuzit jej na další služby od O2).
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Byla uzavřena smlouva o poskytování telekomunikačních služeb, jejíž součástí jsou i všeobecné obchodní podmínky. Lhůta pro vyčerpání kreditu by měla být přiměřená.
Pokud byl spotřebitel ze strany pracovníka operátora mylně informován, nebo nemohl využívat služby z důvodu chyby na straně operátora, měla by mu být poskytnuta přiměřená náhrada škody z toho vzniklé.
Hezký den,
věc jsem předal na kolegy, kteří mají věc na starosti k prošetření – aktuálně vás požádám o vyčkání na řešení.
Václav Brožek
Guru pro Social Media, O2
Dekuji za informaci. Pockam na rseni.
Jiri Volf
Hezký den,
věc byla prozkoumána a s uživatelem bylo dohodnuto vrácení kreditu. Stížnost je tedy možné uzavřít.
Václav Brožek
Guru pro Social Media, O2
Vyjádření dTestu
Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.
Vyjádření dTestu
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.
Vyjádření dTestu
Na žádost spotřebitele byla stížnost znovu otevřena. Spotřebitel má nyní možnost případ doplnit o své vyjádření.
Cekal jsem na vyuctovani, ve kterem by se melo projevit, zda vyuctovani je provadeno formou odecitani z prevedeneho kreditu. Ve vyuctovani vsak je nadale provadeno odecitani formou inkasa z O2Extra karty (jak je videt z prilozeneho vypisu z karty) a kredit prevedeny z mobilu pri prechodu na pausal tedy nikde neni zminovan a zmizel zrejme v nenavratnu. Odecteni z kreditu zrejme probehlo pouze v kvetnu, ale i tam navic probehlo tak, ze mi udajne vuci O2 vznikl dluh (0,01 Kc) - viz dalsi priloha. K problemu mozna doslo na zaklade toho, ze jsem nakonec ukoncil smlouvu na pausal (ktera byla podepsana s moznosti ukoncit ji do 2 mesicu bez sankci). Ale s pani od O2, se kterou jsem hovoril po telefonu, bylo dohodnuto, ze o kredit ani v takovem pripade neprijdu a ze se z nej budou odecitat platby za jiny mobilni telefon, ktery je psan na me jmeno, k cemuz ale zjevne nedochazi - i platby za nej jsou nadale odecitany formou inkasa z O2Extra karty. Pokud je tedy problem zajistit pravidelne odecitani pausalu z tohoto kreditu, prosim o navraceni kreditu v hotovosti (formou poukazky nebo na ucet, ...).
K tomu navic jsem zjistil, ze (z mne zcela neznameho duvodu) je mi od 7.5. uctovana sluzba "Volání ČR" (viz treti priloha), kterou jsem si nikdy neobjednal, nevyuzivam ji a ani ji vyuzivat nechci. To se ovsem tyka pevne linky, takze to nejspis nesouvisi s predchozim pripadem.
Prikladam ještě druhou zminovanou prilohu. Treti prilohu ma O2 k dispozici - jedna se o vypis Vyuctovani_2016_05-0687921526.pdf.
JV
Pěkný den,
v tuto chvíli jsem záležitost opětovně předal přímo kolegům z oddělení Reklamací. Ti vás budou v dohledné době kontaktovat s vyřešením.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Vyjádření dTestu
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Vyjádření dTestu
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.