Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1303
Z toho za letošní rok:57
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

77.4 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (1009 z 1303)

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Uvedená procenta vychází z 357 hodnocení od spotřebitelů help

#10782Nefungující telefonní přístroj

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.05.2016, před 10 lety

Vladimir Musil

Znění stížnosti

Mám telefonní číslo 51522758285. Několik hodin denně nefunguje, třeba zrovna teď.


Produkt

Nemam


Požadované řešení

Navsteva opraváře, snad vymena telefron/
Pred timn telefoniceke avizo/ chodime mimo barak


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2016 11:26, před 10 lety

Prodávající odpovídá spotřebiteli, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá spotřebiteli, že v době, kdy věc převezme, má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které spotřebitel očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné. V případě, že tomu tak není, jedná se o vadu.

Má-li věc vady, může spotřebitel žádat nápravu v podobě opravy věci. Není-li to možné, má spotřebitel možnost požadovat dodání nové věci a není-li ani to možné, může odstoupit od smlouvy a domáhat se vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

I když většina podnikatelů preferuje hlásit poruchy telefonicky, v případě opakované reklamace vadné služby (věci), kdy předchozí zásahy neodstranily daný problém, doporučujeme řešit reklamaci prokazatelně, tedy písemně nebo alespoň e-mailem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.5.2016 15:01, před 10 lety

Hezký den,

mrzí mne, pokud s naši službou zaznamenáváte potíže, dle vámi uvedeného čísla se mi však nepodařilo dohledat žádnou službu.
Můžete, prosím, zkontrolovat, zda je číslo uvedené správně? Případně mi upřesněte, o jaký identifikační údaj by se mělo jednat.
Pro případný kontakt technika budu potřebovat také nějaké kontaktní číslo - nejlépe mobilní telefon.

Děkuji a jsem s pozdravem

Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.6.2016 09:50, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.7.2016 21:50, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.