Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1215
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 338 stížnostech.

#1146Podvod ve vysi 12000Kc

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

23 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.11.2013, před 10 lety

Helena Spinella

Znění stížnosti

Vazeny Dteste,v kvetnu 2013 jsem si zavolala na inzerat PENIZE JESTE DNES 800600292.Tam mi rekli,ze si musim nejprve udelat BONITU a CERTIFIKAT u MGL 900955060.Tak se i stalo,stalo me to 12000Kc a rekli mi ze financni oddeleni mi provolane penize proplati,kontakt 800600292.Kdyby Vam to pomohlo,tak muj CERTIFIKAT ma cislo 36070 a moje HESLO pro komunikaci je PEGGY 12.Kdyz firmy kontaktuju jednaji se mnou sproste,pokladaji mi telefon.O2 me obvinila ze zneuziti linky a chtela mi odpojit telefon,pricemz jsem nemocna ja i jedna z dcer a telefon potrebujeme.Dany dluh tedy musim splacet,ale nezvladam to,protoze mam maly ID 3.stupne.Policie CR me vysvatkovala,ze se mam divat na krimispravy.Telekom O2 je spokojeny,ne ze by mi pomohl,ale raduje se,ze ma z meho hovoru 40 procent provize.Prosim Vas pokuste se tyto subjekty prosetrit.


Produkt

velmi podvodna firma


Požadované řešení

Proplaceni provolaneho hovorneho 12000 Kc,tak jak mi bylo slibeno.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému