Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1215
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 338 stížnostech.

#11641Oprávněnost účtovat poplatky při úmrtí

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 měsíců 21 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
26.07.2016, před 8 lety

Andrea Hrachovinová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 18.3.2016 zemřela tchýně. V dědickém řízení, které bylo ukončeno 28.6.2016 (právní moc usnesení 28.6.2016), byl určen jako nabyvatel pozůstalosti můj manžel. Až po skončení dědického řízení mohl manžel vyzvednout z depozita fakultní nemocnice i mobilní telefon své matky. V červenci manžel telefonicky kontaktoval společnost O2 s tím, že mu bylo sděleno, že "smlouva byla zrušena z důvodu neplacení paušálu a že má zaplatit nedoplatek plus smluvní pokutu". Bohužel mezi listinami tchýně jsme nenašli smlouvu o poskytování služeb se společností O2.
Kdy tedy smlouva byla zrušena - okamžikem úmrtí tchýně, zrušením ze strany společnosti pro neplacení nebo telefonickým oznámením manžela?
A především, je společnost v tomto případě oprávněna účtovat úroky z prodlení a smluvní pokutu za předčasné ukončení smlouvy, k jejímuž ukončení (nebýt úmrtí tchýně) by nedošlo.


Požadované řešení

Nepolemizuji s úhradou pohledávky po dobu kdy byla služba aktivní, ale nesouhlasím s vyměřením úroků z prodlení a smluvní pokuty za předčasné ukončení smlouvy, když vzniklou situaci nebylo možné ovlivnit a řešit dřív, než po ukončení dědického řízení.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému