Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1215
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 338 stížnostech.

#11965Dluh u smlouvy s chybným rodným číslem

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
18.08.2016, před 8 lety

Jakub Fric

Znění stížnosti

Pár měsíců zpět, bylo voláno mé babičce (pí Soukupová), že dluží O2 za internetové služby 5442 kč. Při dotazu ohledně detailů smlouvy nesouhlasí číslo občanského průkazu, jméno, podpis apod. Jediné co sedí, je rodné číslo v kterém zřejmě nastala chyba při uzavření smlouvy. Navíc tato smlouva byla uzavřena v Brně (trvalé bydliště babičky je Štětí u Litoměřic - cca 350 km od Brna). Nikdy internet neměla. Smlouva je také na úplně jiné jméno (pí Holubová).

Komunikace s O2 je velmi náročná - nejdříve uznali chybu, ale dluh stále platil. Nakonec dnes napsali, že tento případ je již z jejich strany neřešitelný, jelikož se prý jedná o zneužití dokladů a ať se obrátíme na policii. Pokud tak neučiníme, dluh bude stále platil pro nesprávnou osobu.

Detailní informace o smlouvě či smlouvu samotnou, O2 na požádání neposkytlo s tím, že již byla postoupena exekuční společnosti.


Produkt

O2 uvedlo, že se jedná o ADSL internet


Požadované řešení

Uplatnění dluhu pro osobu, které se smlouva týká a vynechání úplně jiné osoby z nepopíratelné chyby zaměstnance O2 (který smlouvu zajišťoval a rodné číslo spletl).


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému