Počet nahlášených stížností: | 1215 |
Z toho za letošní rok: | 10 |
Stále v řešení: | 5 |
Z důvodu nuceného překlopení (kterému jsem se snažil četnými telefonáty zabránit) z tarifu Neon M na Free O2 Plus jsem přišel o navázanou službu "iPhone 100% O2 HOT SPOT". Nikdo mě přitom neinformoval, že právě o toto přijdu. Nadále nebyly dodrženy podmínky převedení z tarifu na tarif, kdy k tomu došlo dříve, než za 31 dní od doručení informace (což mi bylo i potvrzeno ze strany operátora, se kterým jsem hovořil) - a informační SMS zpráva přišla o několik dní později a již jsem tak měl nový tarif aktivní, aniž bych o tom věděl. Z důvodu nespokojenosti jsem podal výpověď (již po "bezsankční" lhůtě 31 dní) a je mi účtován poplatek 1650 Kč za předčasné odstoupení od smlouvy (150 Kč za každý měsíc úvazku). Navíc jsem ani oněch 31 dní na odstoupení neměl, když mi byl tarif aktivován dříve. Při hovoru a vyřizování výpovědi však operátor na tyto mé výtky nedbal a říkal, že on s tím nic neudělá, ať si zkusím sepsat stížnost.
Odmítaný převod tarifu Neon M na Free O2 Plus
O2 mě neprávem pokrátilo o služby bez potřebného informování a nedodrželo řečené termíny, proto by po mě nemělo chtít platit za odstoupení. Naúčtování částky 1650 Kč při podání výpovědi považuji za neoprávněné, protože ze strany operátora došlo právě k pochybení a tím požaduji její stornování, či navrácení po nutném zaplacení, abych mohl přejít k jinému operátorovi.
|
Tweet |