Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1215
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 338 stížnostech.

#1238Neprávem naúčtovaná pokuta za předčasné ukončení smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

25 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.11.2013, před 10 lety

Adam Kos

Znění stížnosti

Z důvodu nuceného překlopení (kterému jsem se snažil četnými telefonáty zabránit) z tarifu Neon M na Free O2 Plus jsem přišel o navázanou službu "iPhone 100% O2 HOT SPOT". Nikdo mě přitom neinformoval, že právě o toto přijdu. Nadále nebyly dodrženy podmínky převedení z tarifu na tarif, kdy k tomu došlo dříve, než za 31 dní od doručení informace (což mi bylo i potvrzeno ze strany operátora, se kterým jsem hovořil) - a informační SMS zpráva přišla o několik dní později a již jsem tak měl nový tarif aktivní, aniž bych o tom věděl. Z důvodu nespokojenosti jsem podal výpověď (již po "bezsankční" lhůtě 31 dní) a je mi účtován poplatek 1650 Kč za předčasné odstoupení od smlouvy (150 Kč za každý měsíc úvazku). Navíc jsem ani oněch 31 dní na odstoupení neměl, když mi byl tarif aktivován dříve. Při hovoru a vyřizování výpovědi však operátor na tyto mé výtky nedbal a říkal, že on s tím nic neudělá, ať si zkusím sepsat stížnost.


Produkt

Odmítaný převod tarifu Neon M na Free O2 Plus


Požadované řešení

O2 mě neprávem pokrátilo o služby bez potřebného informování a nedodrželo řečené termíny, proto by po mě nemělo chtít platit za odstoupení. Naúčtování částky 1650 Kč při podání výpovědi považuji za neoprávněné, protože ze strany operátora došlo právě k pochybení a tím požaduji její stornování, či navrácení po nutném zaplacení, abych mohl přejít k jinému operátorovi.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému