Počet nahlášených stížností: | 1215 |
Z toho za letošní rok: | 10 |
Stále v řešení: | 5 |
již víc než 10 let jsme bez obtíží využívali přeložku pevné linky zJižních Čech do Brna. Letos jsme narazili na opakovaně nevyřešený problém s přeložkou - Váš technik nás navštívil v Brně a provedl přeložení, ale stav je takový, že lze telefonovat využitím odchozích hovorů, ale příchozím volajícím je oznámeno, že volané číslo neexistuje.Nejméně 7x jsme se spojili s Vašimi techniky, kteří nás ujistili nejprve, že se na závadě (která je složitá) pracuje a dnes, t.j. 25.10.2016 nám již podruhé nařídili abychom vypnuli a zapnuli modem (pevná linka je využita k příjmu internetu), což jsme bez výsledku učinili a od té doby se nikdo na naše urgence neozval. Hodláme odstoupito od smlouvy s O2 pro neplnění smluvních podmínek!!
Libuše Němcová, Brno, Zborovská 39, č. tel. 541210971
Podrobně popsáno shora
Urychlené zprovoznění telefonického spojení pevnou linkou v obousměrném režimu a penalizace za neplnění smluvních podmínek. Nerbude-li brán zřetel na naši stížnost, považujem za jediné řešení odstoupení od smlouvy s Vaším podnikem.
|
Tweet |