Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1215
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 338 stížnostech.

#12903Opakovaně nevyřešená stížnost na přeložku pevné linky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

10 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
25.10.2016, před 7 lety

Libuše Němcová

Znění stížnosti

již víc než 10 let jsme bez obtíží využívali přeložku pevné linky zJižních Čech do Brna. Letos jsme narazili na opakovaně nevyřešený problém s přeložkou - Váš technik nás navštívil v Brně a provedl přeložení, ale stav je takový, že lze telefonovat využitím odchozích hovorů, ale příchozím volajícím je oznámeno, že volané číslo neexistuje.Nejméně 7x jsme se spojili s Vašimi techniky, kteří nás ujistili nejprve, že se na závadě (která je složitá) pracuje a dnes, t.j. 25.10.2016 nám již podruhé nařídili abychom vypnuli a zapnuli modem (pevná linka je využita k příjmu internetu), což jsme bez výsledku učinili a od té doby se nikdo na naše urgence neozval. Hodláme odstoupito od smlouvy s O2 pro neplnění smluvních podmínek!!
Libuše Němcová, Brno, Zborovská 39, č. tel. 541210971


Produkt

Podrobně popsáno shora


Požadované řešení

Urychlené zprovoznění telefonického spojení pevnou linkou v obousměrném režimu a penalizace za neplnění smluvních podmínek. Nerbude-li brán zřetel na naši stížnost, považujem za jediné řešení odstoupení od smlouvy s Vaším podnikem.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému