Počet nahlášených stížností: | 1215 |
Z toho za letošní rok: | 10 |
Stále v řešení: | 6 |
Telefonická operátorka O2 mi nejprve nabídla rychlost 50Mb/s. Jejich zástupce, který se dostavil osobně mluvil už o rychlosti 40Mb/s. Technik, který později přišel instalovat modem mi zase sdělil, že maximální rychlost bude 20Mb/s. Smlouva údaj o rychlosti připojení neobsahuje, pouze odkaz na jakýsi tarif Internet Optimal, který má skutečně uvedenu rychlost 20Mb/s.
Už tyto rozpory mě měly varovat, ale zástupce O2 mě uklidnil, že rychlost bude závratná a že mohu celou smlouvu bez sankce zrušit do dvou týdnů od podpisu, pokud nebudu spokojen. Skutečná rychlost se nakonec pohybovala jen kolem 5Mb/s, chtěl jsem tedy smlouvu vypovědět. Nejprve přes chat a později telefonicky, vždy mi řekli ať nic neruším, že mi internet zrychlí podle původních slibů. Když se přiblížil termín 14 dnů a internet byl stále pomalý, zabalil jsem modem zpátky do krabice a šel osobně na prodejnu jej vrátit. Řekli mi, že jej nemohou přijmout, ale že mi internet zrychlí. Také mi řekli, že podle údaje v počítači mohu smlouvu vypovědět ještě následující týden.
No a následující týden mi s úsměvem vysvětlili, že lhůta vypršela a že bez pokuty již smlouvu nevypovím. Podal jsem reklamaci, kterou samozřejmě zamítli.
Internet Optimal Plus
Chtěl bych mít možnost odstoupit od smlouvy bez sankčního poplatku. Byl jsem hrubě oklamán.
|
Tweet |