Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1215
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 338 stížnostech.

#14866Oklamání zákazníka

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.02.2017, před 7 lety

Karel Zavadil

Znění stížnosti

Telefonická operátorka O2 mi nejprve nabídla rychlost 50Mb/s. Jejich zástupce, který se dostavil osobně mluvil už o rychlosti 40Mb/s. Technik, který později přišel instalovat modem mi zase sdělil, že maximální rychlost bude 20Mb/s. Smlouva údaj o rychlosti připojení neobsahuje, pouze odkaz na jakýsi tarif Internet Optimal, který má skutečně uvedenu rychlost 20Mb/s.

Už tyto rozpory mě měly varovat, ale zástupce O2 mě uklidnil, že rychlost bude závratná a že mohu celou smlouvu bez sankce zrušit do dvou týdnů od podpisu, pokud nebudu spokojen. Skutečná rychlost se nakonec pohybovala jen kolem 5Mb/s, chtěl jsem tedy smlouvu vypovědět. Nejprve přes chat a později telefonicky, vždy mi řekli ať nic neruším, že mi internet zrychlí podle původních slibů. Když se přiblížil termín 14 dnů a internet byl stále pomalý, zabalil jsem modem zpátky do krabice a šel osobně na prodejnu jej vrátit. Řekli mi, že jej nemohou přijmout, ale že mi internet zrychlí. Také mi řekli, že podle údaje v počítači mohu smlouvu vypovědět ještě následující týden.

No a následující týden mi s úsměvem vysvětlili, že lhůta vypršela a že bez pokuty již smlouvu nevypovím. Podal jsem reklamaci, kterou samozřejmě zamítli.


Produkt

Internet Optimal Plus


Požadované řešení

Chtěl bych mít možnost odstoupit od smlouvy bez sankčního poplatku. Byl jsem hrubě oklamán.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému