Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1215
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 338 stížnostech.

#16202Reklamace nevyřízena řádně a následná opakovaná reklamace zamítnuta z důvodu uplynutí záruční lhůty

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
24.05.2017, před 7 lety

Petr Bobek

Znění stížnosti

Po 23 měsících funkčnosti se mi porouchal modem.

První reklamace modemu od O2 byla přijata, ale na reklamačním nebyla nalezena závada, a tak byl modem vrácen bez oprav (pouze aktualizován firmware). Po dobu, po kterou byl modem v reklamaci, mi byl zapůjčen jiný modem, se kterým byl internet funkční. V době, kdy byl modem v reklamaci, uplynula modemu záruční lhůta.

Po vyzvednutí modemu z reklamace a následném domácím odzkoušení jsem zjistil, že modem je stále nefunkční. Pokusil jsem se modem opět reklamovat. Na pobočce mi bylo řečeno, že modem již není v záruce a nemohu tak využít bezplatnou reklamaci. Vysvětlení, že reklamuji vadu z první reklamace, nepřijali.

Druhou reklamaci jsem nakonec podal, ovšem na mé náklady. Během druhé reklamace mi je zapůjčen jiný modem, se kterým je internet funkční.

Pokusil jsem se řešit problém přes telefonickou podporu O2, ovšem ani na šestý pokus jsem se kvůli vytíženosti/obsazenosti na reklamační oddělení nedovolal.


Produkt

Modem Comtrend VR-3031eu


Požadované řešení

Vyřízení opakované reklamace jako by byl modem stále v záruce


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému