Počet nahlášených stížností: | 1215 |
Z toho za letošní rok: | 10 |
Stále v řešení: | 5 |
Při odchodu od mého bývalého zaměstnavatele jsem požádal o převedení telefonního čísla z firmy na mé jméno. Šlo mi jen o dočasné řešení, pouze na dobu, než dostanu u nového zaměstnavatele jiné tel.č. s tarifem jiného operátora. Ve spěchu jsem souhlasil s převedením čísla na tarif O2 FREE CZ, za cenu 750Kč mesíčně. Tato cena ve spojení s názvem 'FREE' se mi zdála dost vysoká na to aby byl tarif spojen s nějakým závazkem. Po celou dobu vyřizování nového tarifu mě nikdo neupozornil, že je tarif FREE CZ zatížen nějakým břemenem.
Jakmile jsem obdržel nový telefon od mého současného zaměstnavatele, zhruba dva měsíce od převodu čísla, jsem se pokusil FREE CZ vypovědět. Byl jsem však nemile překvapen, že musím uhradit celý závazek na dobu 24 měsíců.
Následná reklamace byla neúspěšná, mají prý můj podpis na smlouvě a hotovo.
Trvám na tom, že jsem nebyl dostatečně informován o břemenu spojeném s tarifem FREE CZ - tento 24 měsíční závazek je sice uveden na webové stránce produktu https://www.o2.cz/osobni/mobilni-tarify, ale je zřejmě záměrně na rozdíl od ostatních informací nezvýrazněn. Nikdo z O2 se o nějakém závazku při podpisu smlouvy ani náznakem nezmínil. Pochopitelně bych si vybral tarif bez závazku, byť by byl o 100Kč dražší
Starou SIM nepoužívám a na čísle mám aktivováno přesměrování.
Za obyčejné přesměrování jsem nyní nucen zaplatit 18000Kč.
závazek na dobu 24 měsíců u tarifu FREE CZ
Rád bych se domohl předčasného ukončení smlouvy, neboť se domnívám, že jsem byl před podpisem smlouvy uveden v omyl. Pochopitelně bych si vybral tarif bez závazku, byť by byl o 100Kč dražší.
V krajním případě bych byl ochoten přistoupit na dohodu v podobě levnějšího tarifu na jiném tel.č.
|
Tweet |