| Počet nahlášených stížností: | 1303 |
| Z toho za letošní rok: | 57 |
| Stále v řešení: | 6 |
61%
39%
#16572Nevrácení depozitu v dohodnuté lhůtě
Žádal jsem O2 o navrácení mého depozitu ve výši 4.500,00 Kč. Při zakoupení mi bylo zdělen že vrátí tuto částku po 3. uhrazených fakturách,ale nestalo se tak.Napsal jsem e-mail na pohledávky a bylo mi zděleno že tento depozit bude možné vrátit nejdříve 01.02.2018, pokud budou splněny podmínky pro vrácení depozita.
Jedná se o Tablet Lenovo TB3-730X, S/N: HZC6S8JT(73)
Vrátit peníze v dohodnuté době bez průtahu.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud spotřebitel zaplatil jistotu u mobilních služeb, budou rozhodné konkrétní dohodnuté smluvní podmínky pro její vrácení. Takto dohodnuté podmínky jsou závazné pro obě strany smluvního vztahu.
Dobrý den,
v případě požadované jistoty sdělujeme, za jakých podmínek a po jaké době se jistota vrací. Váš podnět již prověřovalo reklamační oddělení a vyjádření jsme vám posílali 18. 5. 2017.
Na základě prověření sdělených informací k vrácení jistoty došlo v hovoru na objednání služby ze dne 27. 1. 2017 ke sdělení, že vrácení je možné nejdříve za jeden rok po řádném hrazení vyúčtování.
S pozdravem
Anna Typovská,
Guru pro Social Media, O2
Hodnocení:
Komentář: Pořád nechápu proč chtějí vrátit jistinu až za rok ???