Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1215
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 338 stížnostech.

#17362Neodbornost pracovníka O2 v odstranění nedostupnosti volajícího

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.08.2017, před 7 lety

Pavel Svoboda

Znění stížnosti

V provozovně O2 č.121- Příkopy pracovník pan H. provedl odstranění závady z telefonu č.602878111 /operátor O2) na č.608516747 zbytečnou výměnou karty a navíc neokopíroval tel.čísla z původní , na jejich ztrátu mě měl upozornit.( Jsem starobní důchodce)
Dodatečně jsem se vrátil do provozovny a žádal původní kartu zpět.Bohužel,nenašla se a to mě i zpochybnil že by na ni byl můj seznam telefonních čísel
Je skutečností, že jsem jako jedno řešení navrhl výměnu karty, jen mě oznámil, že to bude za 99 Kč.Jako odborník O2 zbytečnost výměny měl předpokládat. Když přesto závada nebyla odstraněna se ani neomluvil a na dotaz mi odpověděl,že mechanicky poškozena původní karta nebyla.

Má osobní reklamace v provozovně a předvolání vedoucího se neprovedla.
Vznikla mi škoda 99 Kč,které reklamuji a ztráta tel. čísel, které si nepamatuji.


Produkt

Předložené telefony byly naprostém pořádku


Požadované řešení

Vznikla mi škoda 99 Kč,které reklamuji.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému