Počet nahlášených stížností: | 1215 |
Z toho za letošní rok: | 10 |
Stále v řešení: | 5 |
V provozovně O2 č.121- Příkopy pracovník pan H. provedl odstranění závady z telefonu č.602878111 /operátor O2) na č.608516747 zbytečnou výměnou karty a navíc neokopíroval tel.čísla z původní , na jejich ztrátu mě měl upozornit.( Jsem starobní důchodce)
Dodatečně jsem se vrátil do provozovny a žádal původní kartu zpět.Bohužel,nenašla se a to mě i zpochybnil že by na ni byl můj seznam telefonních čísel
Je skutečností, že jsem jako jedno řešení navrhl výměnu karty, jen mě oznámil, že to bude za 99 Kč.Jako odborník O2 zbytečnost výměny měl předpokládat. Když přesto závada nebyla odstraněna se ani neomluvil a na dotaz mi odpověděl,že mechanicky poškozena původní karta nebyla.
Má osobní reklamace v provozovně a předvolání vedoucího se neprovedla.
Vznikla mi škoda 99 Kč,které reklamuji a ztráta tel. čísel, které si nepamatuji.
Předložené telefony byly naprostém pořádku
Vznikla mi škoda 99 Kč,které reklamuji.
|
Tweet |