Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1215
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 338 stížnostech.

#17894Neuskutečněný přenos čísla

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.09.2017, před 7 lety

Marie Pujmanová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 27.7.2017 jsem podávala za svou babičku ročník 1937 výpověď smlouvy o poskytování služeb doporučeně společnosti O2. Na to jsme dne 9.8.2017 obdrželi písemné vyjádření, že k přenosu dojde dnes 11.9.2017. K přenosu čísla nedošlo a tak jsme kontaktovali společnost T-Mobile, kam se mělo babiččino číslo přenést. Tam nám sdělili, že přenos byl zamítnut ze strany O2 kvůli neplatnému kódu pro přenos. Tak jsem tedy přes chat na stránkách O2 zkoušela ověřit platnost přenosového kódu a bylo mi potvrzeno, že přenosový kód je platný. Proč se číslo nepřeneslo mi neuměli vysvětlit. Odkázali mě tedy na infolinku O2. Tam mě několikrát přepojovali aby mi nakonec sdělili, že babičce smlouvu prodloužili na dalších 24 měsíců a upravili jí tarif. Vše údajně s babiččiným souhlasem. Babička je však přesvědčena, že jí nikdo nekontaktoval a vůbec žádný souhlas nedávala. Babičce je přes 80 let a občas může zapomenout, ale tohle by si pamatovala. Navíc nedostala ani žádné písemné vyrozumění a vše mělo proběhnout jen na základě telefonního hovoru ze strany O2, který ovšem babička popírá, že by proběhl. Ikdyž připustím, že možná takový hovor proběhnout neeticky mohl a nějak mohla být babička vmanipulována do souhlasu s prodloužením závazku, přesto jsme nic neobdrželi písemně. Ze zákona můžeme tedy zrušit tuto službu do 14 dnů od obdržení písemného ujednání o změnách. Toto nám však O2 nyní odpírá umožnit. Babička chce stále přejít k T-Mobile, kde jsme již všichni ostatní přešli.


Produkt

Hlasový tarif O2


Požadované řešení

Zrušení prodloužení služby, vygenerování nového kódu pro přenos s co nejdřívějším datem přenosu a to vše bez sankcí, případně doložení hovoru a doložení zaslání upozornění o změně v písemné formě


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému