Počet nahlášených stížností: | 1215 |
Z toho za letošní rok: | 10 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobrý den,
někdy v prosinci 2015 či lednu 2016 jsem se dostala do bodu rozhodnutí zda pokračovat s O2 a ADSL či se ohlédnout jinde po rychlejším připojení. O2 aby mne jako zákazníka neztratilo, nabídnulo mi "rychlejší" technologii VDSL, ke které jsem si musela koupit modem za 696 Kč. Tuto technologii jsem více méně bezproblémově používala do 1.9.2017 s rámcem cca 12 Down/ 3 Up. Při zjištění poruchy jsem tuto 1.9.2017 nahlásila a čekala nápravu. K nápravě došlo až po opakovaných urgencích a to 14.9.2017 kdy O2 o své vůli změnilo technologii VDSL 12/3 na ADSL 8/0,5, která mi nevyhovuje. Změnu O2 odůvodnilo vzdáleností přípojky od ústředny, která se však od prosince 2015 nezměnila. U O2 jsem proti změně technologie podala 14.9.2017 písemně reklamaci, která mi však byla 29.9.2017 zamítnuta bez písemného odůvodnění!
Pro podpoření mého přístupu k věci jsem prokazatelně přestala službu odebírat 26.9.2017!
Předem děkuji za pomoc a Váš názor.
Internet Optimal +
Při ústním projednávání s operátorkou O2 jsem navrhovala ukončení smlouvy s 30 denní výpovědí, na to mi bylo odpovězeno, že mohu podat výpověď o své vůli ale musím platit smluvní pokutu s čímž kategoricky nesouhlasím.
Pokud by O2 své zdůvodnění na přepnutí technologie myslelo vážně, považuji to za klamání spotřebitele a to od vstoupení závazku v lednu 2016 v platnost a požaduji odškodnění včetně kompenzace za modem, který jsem byla nucena pořídit jen z důvodu technologické změny z ADSL na VDSL, můj stávající modem byl pro provoz ADSL dostačující.
Očekávám minimálně:
kompenzaci v posledním vyúčtování za období od 1.9. do 14.9.2017, kdy nebyla služba dodávána
Okamžité rozvázání smluvního vztahu bez pokut
|
Tweet |