Počet nahlášených stížností: | 1215 |
Z toho za letošní rok: | 10 |
Stále v řešení: | 5 |
14.11. jsem v prodejně O2 v Písku podepsal změnu smlouvy na nový tarif Free 200MB + neomez. volání za 499Kč. Po týdnu jsem požádal o navýšení dat. Nabídka na prodejně: 1,5GB + neom. volání za cca750Kč a to od prosince. Zcela vyjímečně provolám více, než 60 min. Jako senior jsem požádal o levnější tarif s navýšenými daty a s omezením minut volání Prodavač mi sdělil, že to nelze. Jiný operátor ale nabízí 1,25Gb + 100 min. za necelé 400Kč. Potřebuji více dat a chtěl bych proto od smlouvy odstoupit - O2 za to požaduje téměř 3000Kč. Mám za to, že 02 poskytuje i výhodnější ntarify a že zkreslením informací na prodejně jsem byl poškozen a budu i nadále poškozován po následující 2 roky
Poskytnutí výhodnějšího tarifu na úrovni jiných oparátorů, anebo vyvázání ze smlovy bez sankcí.
|
Tweet |