Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1215
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 338 stížnostech.

#19558Neseriózní postup 02

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 hodin 3 minuty

Detail stížnosti

Publikováno
28.11.2017, před 6 lety

Jaroslav Janečka

Znění stížnosti

14.11. jsem v prodejně O2 v Písku podepsal změnu smlouvy na nový tarif Free 200MB + neomez. volání za 499Kč. Po týdnu jsem požádal o navýšení dat. Nabídka na prodejně: 1,5GB + neom. volání za cca750Kč a to od prosince. Zcela vyjímečně provolám více, než 60 min. Jako senior jsem požádal o levnější tarif s navýšenými daty a s omezením minut volání Prodavač mi sdělil, že to nelze. Jiný operátor ale nabízí 1,25Gb + 100 min. za necelé 400Kč. Potřebuji více dat a chtěl bych proto od smlouvy odstoupit - O2 za to požaduje téměř 3000Kč. Mám za to, že 02 poskytuje i výhodnější ntarify a že zkreslením informací na prodejně jsem byl poškozen a budu i nadále poškozován po následující 2 roky


Požadované řešení

Poskytnutí výhodnějšího tarifu na úrovni jiných oparátorů, anebo vyvázání ze smlovy bez sankcí.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému