Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:503
Z toho za letošní rok:97
Stále v řešení:30
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#19768Neoprávněně účtované poplatky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

23 hodin 50 minut

Detail stížnosti

Publikováno
04.12.2017, před rokem

Milada Hrubá

Znění stížnosti

Dnes, 4.12.2017, mi byla společností O2 opětovně zaslána sms o účtování poplatku za připojení k internetu 29 Kč/24 hodin. Tuto službu nevyužívám, k internetu se připojuji na domácí wifi, nikde jinde. Nevím, proč i přesto, je mi poplatek několikrát v měsíci účtován.


Požadované řešení

Žádám o zrušení nárokování poplatků za nevyužívanou službu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.12.2017 06:43, před rokem

Nesouhlasí-li spotřebitelka s vyúčtováním služeb, měla by uplatnit reklamaci.

V daném případě však bude záležet i na správném nastavení telefonu.

Reakce společnosti

Publikováno
5.12.2017 12:02, před rokem

Dobré odpoledne,

Váš telefon se skutečně pomocí mobilní dat k internetu připojil a to včera ve večerních hodinách. Z tohoto důvodu byl poplatek naúčtován.

Doporučím Vám nastavit blokaci automatického připojení k internetu. Takto se Váš telefon pomocí mobilních dat bez Vašeho vědomí k internetu nepřipojí. V případě zájmu pošlete SMS ve tvaru BAP na 999111. Mobilní data také vypněte v nastavení telefonu.

Pokud si přejete podat reklamaci, ráda ji za Vás předám.

S pozdravem

Sandra Čermáková, Guru pro Social Media, O2


Milada Hrubá

Uzavření stížnosti

Publikováno
5.12.2017 22:44, před rokem

Hodnocení:

Komentář: Děkuji za rychlé vyřešení mého problému. Internet v mobilu nevyužívám.