Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:439
Z toho za letošní rok:33
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 158 stížnostech.

#19768Neoprávněně účtované poplatky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

23 hodin 50 minut

Detail stížnosti

Publikováno
04.12.2017, před 7 měsíci

Milada Hrubá

Znění stížnosti

Dnes, 4.12.2017, mi byla společností O2 opětovně zaslána sms o účtování poplatku za připojení k internetu 29 Kč/24 hodin. Tuto službu nevyužívám, k internetu se připojuji na domácí wifi, nikde jinde. Nevím, proč i přesto, je mi poplatek několikrát v měsíci účtován.


Požadované řešení

Žádám o zrušení nárokování poplatků za nevyužívanou službu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.12.2017 06:43, před 7 měsíci

Nesouhlasí-li spotřebitelka s vyúčtováním služeb, měla by uplatnit reklamaci.

V daném případě však bude záležet i na správném nastavení telefonu.

Reakce společnosti

Publikováno
5.12.2017 12:02, před 6 měsíci

Dobré odpoledne,

Váš telefon se skutečně pomocí mobilní dat k internetu připojil a to včera ve večerních hodinách. Z tohoto důvodu byl poplatek naúčtován.

Doporučím Vám nastavit blokaci automatického připojení k internetu. Takto se Váš telefon pomocí mobilních dat bez Vašeho vědomí k internetu nepřipojí. V případě zájmu pošlete SMS ve tvaru BAP na 999111. Mobilní data také vypněte v nastavení telefonu.

Pokud si přejete podat reklamaci, ráda ji za Vás předám.

S pozdravem

Sandra Čermáková, Guru pro Social Media, O2


Milada Hrubá

Uzavření stížnosti

Publikováno
5.12.2017 22:44, před 6 měsíci

Hodnocení:

Komentář: Děkuji za rychlé vyřešení mého problému. Internet v mobilu nevyužívám.