Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1215
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 338 stížnostech.

#20350Poplatek za službu, kterou nevyužívám

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

30 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
27.12.2017, před 6 lety

Václav Horníček

Znění stížnosti

Dnes 27.12.2017 mi byla doručena SMS, že mi bude za připojení k internetu účtováno 29 Kč. Toto není poprvé. Telefon mám nastaven na připojení přez Wi-Fi a jinak se nepřipojuji. Tudíž nechápu, za co si strháváte moje peníze. Mám předplacenou kartu. Až na ní dojdou díky vám peníze, tak jí hodím do kamen a předu jinam.


Požadované řešení

Byla by z vaší strany dobrá omluva a vrácení peněz a ujištění, že se toto již nebude opakovat.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému