Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1215
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 338 stížnostech.

#20980Reklamace vyúčtování

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.01.2018, před 6 lety

Zdenka Polehlová

Znění stížnosti

U mobilní společnosti o2 mám balíček START za 179Kč +balíček 20minut se slevou -82.50 Měsíčně jsem platila kolem 120ti korun.Nyní přišlo vyúčtování ve kterém mám ještě tarif bez závazku za 150Kč.Nebyla jsem informovaná o nějaké změně a sama jsem nic neměnila a mám zaplatit částku skoro 300Kč se kterou nesouhlasím.Prosím o vysvětlení. Zdenka Polehlová


Požadované řešení

Jelikož jsem důchodkyně s důchodem něco málo přes 8000Kč s touto cenou nesouhlasím a požaduji stávající tarif.Děkuji za kladné vyřízení Zdenka Polehlová


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému