Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1215
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 338 stížnostech.

#21369Neoprávněná expirace kreditu o cca 900,-Kč v mobilu v červnu 2015

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 28 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.02.2018, před 6 lety

Josef Blecha

Znění stížnosti

Po konzultaci s COI a odmítnutí mojí reklamace O2,jsem podal stížnost na bezprecedentní jednání společnosti O2 Czech Republic a.s. na Ceský telekomunikační úřad.Výsledek mé stížnosti byl,že jsem kredit provolal /což nebyla pravda - ověřeno na pobočce O2 v Nymburce - provolal jsem cca za 280,-Kč/.Následně jsem podal stížnost na O2 ombudsmanovi české republiky.Rovněž i on mi nepomohl,aby O2 mi vrátila peníze.Jako poslední možnost bych chtěl využít Vaší služby ohledně dohody s O2.


Produkt

Po výzvě O2 si každých půl roku doplnuji kredit v mobilu.To vždy v termínu provádím.


Požadované řešení

Chtěl bych vrátit peníze /cca 900,-Kč/,které byly neoprávněně odebrány z kreditu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému