Počet nahlášených stížností: | 1215 |
Z toho za letošní rok: | 10 |
Stále v řešení: | 5 |
Po konzultaci s COI a odmítnutí mojí reklamace O2,jsem podal stížnost na bezprecedentní jednání společnosti O2 Czech Republic a.s. na Ceský telekomunikační úřad.Výsledek mé stížnosti byl,že jsem kredit provolal /což nebyla pravda - ověřeno na pobočce O2 v Nymburce - provolal jsem cca za 280,-Kč/.Následně jsem podal stížnost na O2 ombudsmanovi české republiky.Rovněž i on mi nepomohl,aby O2 mi vrátila peníze.Jako poslední možnost bych chtěl využít Vaší služby ohledně dohody s O2.
Po výzvě O2 si každých půl roku doplnuji kredit v mobilu.To vždy v termínu provádím.
Chtěl bych vrátit peníze /cca 900,-Kč/,které byly neoprávněně odebrány z kreditu.
|
Tweet |