Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1215
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 338 stížnostech.

#2202Rozpor v kupní smlouvě

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.02.2014, před 10 lety

Jakub Mašek Fotograf

Znění stížnosti

Reklamoval jsem mobilní telefon (mt) ve lhůtě do 6 měsíců od data nákupu. Požadoval jsem při reklamaci výměnu přístroje, nefungobal reproduktor, to bylo také v reklamačním protokolu uznáno. Telefon však opravili a odmítli výměnu za nový přístroj.

Reklamaci vyřizovalo pro prodejnu O2 servisni středisko arvato services k.s., Osvobození 535, Stochov 273 03, DIČ CZ28511018


Produkt

Mobilní telefon - nefungoval reproduktor.


Požadované řešení

Podle občanského zákoníku to je jasný příklad rozporu v kupní smlouvě. Obchodním měl vyměnit přístroj dle mých požadavků již při převzetí do servisního střediska. Závada se projevila cca 4 měsíce po koupi telefonu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému