Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1215
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 338 stížnostech.

#22335Neuznaná reklamace č. 1-51572615408

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.03.2018, před 6 lety

Regina Brychtová

Znění stížnosti

Tímto podávám stížnost: Neuznaná reklamace - mobilního telefonu Xiaomi Red mi note 5 A dle servisního protokolu - z důvodu neodborného zásahu.
Reklamovala jsem mobilní telefon, který jsem na konci ledna pořídila u O2 společně s dvouletou tarifní smlouvou. Typ smlouvy a operátora jsem zvolila právě na základě možnosti získání i mobilního telefonu- po pár minutách hovoru přestal fungovat zvuk. Telefon jsem používala zhruba měsíc a protože se závada opakovala a interval kdy zvuk fungoval se zkracoval, jsem jej odvezla na prodejnu kde mi jej měsíc před tím vydali - tedy O2 Chodov. Po zhruba necelém měsíci mi přišla sms, že reklamace je vyřízena, proto jsem hned druhý den pro něj jela, ochotná zaměstnankyně mi telefon s úsměvem nesla, a že jej musím převzít, zahlédla jsem protokol ze servisu na něm bylo naspáno, že telefon nebyl opraven a reklamace zamítnuta-poškození plomby. Okamžitě jsem vyjádřila nesouhlas s tímto výsledkem reklamace, ale bylo mi řečeno, že si mohu zaplatit soudního znalce nebo telefon převzít. Což jsem znovu odmítla, protože mám stoprocentní jistotu, že jsem se žádného neodborného zásahu já nedopustila, Cítím se podvedená a obávám se, že toto jsou novodobé praktiky společností nabízející mobilní telefony a jejich servisních středisek. K poškození plomby tedy nedošlo z mé strany, protože já jsem nikdy telefon ani neotevřela, natož abych do něj zasahovala. Můj nesouhlas s vyřízením reklamace nebyl na prodejně přijat a po mém hovoru s reklamačním oddělením přes zákaznickou linku mi byl jen znovu zaslán email, s tím, že moje reklamace je zamítnuta a že nemám nárok ani na výměnu ani na opravu, na základě vyjádření servisního střediska.
Telefon jsem reklamovala v prvních šesti měsících od převzetí,a dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku se má za to, že věc byla vadná už při koupi. Já jsem jej nepoužila jinak než jako běžný uživatel mobilu- tedy sms, či hovory, wifi. Nikdy jsem jej ani neotevřela, sim kartu mi do něj vložili zaměstnanci O2 prodejna chodov a vyndali ji při přijetí reklamace také oni. Z toho důvodu podávám stížnost a vyjadřuji tímto nesouhlas s vyřízením reklamace. Dále žádám výměnu vadného mobilního telefonu, nebo možnost bezplatného odstoupení od smlouvy. Znovu opakuji, že se cítím podvedena a Vaši společnost jsem si zvolila jen z důvodu, že k tarifu dvouleté smlouvě dostanu také mobilní telefon. Tím jsem samozřejmě měla na mysli funkční mobilní telefon. Zatím mě celá záležitost stála pouze spoustu času, nervů a naprosté bezmoci nad neprofesionálním jednání jak zaměstnanců prodejny, servisního střediska a reklamačního oddělení.



S pozdravem Regina Brychtová


Produkt

Mobilní telefon Xiaomi Redmi note 5A


Požadované řešení

funční mobilní telefon nebo odstoupení - bezplatné od smlouvy


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému