Počet nahlášených stížností: | 1215 |
Z toho za letošní rok: | 10 |
Stále v řešení: | 5 |
Dne 15.3.2018 jsem na vaší provozovně v Jihlavě zrušil pevnou linku 567317015. bylo mi přislíbeno, že dostanu za přechodnou dobu období v němž byla linka zrušena dvoje vyúčtování - jedno do 15.3.2018 internet + pevná linka, a od 15.3.2018 jen internet.
Dostal jsem však za období 08.03.2018 do 07.04.2018 jen jedno vyúčtování na částku 839, 49 Kč, které je platbou za celé účtovací období jak internetu tak pevné linky.
Platbu jsem uhradil, abych nebyl v prodlení, avšak nyní žádám o vrácení alikvotní částky za neposkytované služby.
Pevná linka
vrácení alikvotní částky za neposkytovanou službu pevné linky
|
Tweet |