Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1215
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 338 stížnostech.

#23070Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.04.2018, před 6 lety

Miroslav Berka

Znění stížnosti

Dne 15.3.2018 jsem na vaší provozovně v Jihlavě zrušil pevnou linku 567317015. bylo mi přislíbeno, že dostanu za přechodnou dobu období v němž byla linka zrušena dvoje vyúčtování - jedno do 15.3.2018 internet + pevná linka, a od 15.3.2018 jen internet.
Dostal jsem však za období 08.03.2018 do 07.04.2018 jen jedno vyúčtování na částku 839, 49 Kč, které je platbou za celé účtovací období jak internetu tak pevné linky.
Platbu jsem uhradil, abych nebyl v prodlení, avšak nyní žádám o vrácení alikvotní částky za neposkytované služby.


Produkt

Pevná linka


Požadované řešení

vrácení alikvotní částky za neposkytovanou službu pevné linky


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému