Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:657
Z toho za letošní rok:141
Stále v řešení:28
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

59%
41%
Toto skore je založeno na 230 stížnostech.

#2505Neoprávněně naúčtovaný tarif - chyba pracovnice

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 rok 2 měsíce 13 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
12.03.2014, před 6 lety

Rostino Rostino

Znění stížnosti

Dne 16.4.2013 byla navštívena pobočka v Jihlavě, kde jsem chtěla změnit tarif na tarif FREE CZ. Na pobočce mi paní/slečna Ambrosová sdělila, že stávající tarif byl ukonče a přechod na nový tarif je v pořádku. Dostala jsem nové telefonní číslo. (Což mi bylo divné, ale budiž)

Takže jsem měla tarif a očekávala jsem, že již ten starý nebudu platit (jak bych taky mohla - když mi paní/slečna řekla, že tu starou simkartu můžu zahodit a že tarif je ukončený.

Po čase jsem zjistila, že tarif nebyl ukončený a že mám za něj zaplatit, nevím zda paní/slečna byla brigádnice nebo někdo nezkušený, ale já kvůli ni musela zaplatit od dubna až do konce roku veškeré poplatky včetně sankcí !

Na SIM KARTE od toho data nebylo provolána ani jedna minuta, jelikož jsem tarif nepoužívala, vyhodila jsem ho dle doporučení pracovnice pobočky v JIhlave OC City Park.


Produkt

Přechod na tarif FREE


Požadované řešení

Vrátit peníze (které se museli zaplatit) za nepoužívaný tarif, který měl být zrušen.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2014 09:56, před 6 lety

V tomto případě bude důležité prokázat obsah jednání s pracovnicí. Pokud došlo k jejímu pochybení, které bude možné prokázat dokumenty, svědky, atd., odpovídá společnost za škodu, která tím byla zákazníkovi způsobena.

Reakce společnosti

Publikováno
31.3.2014 11:16, před 6 lety

Dobrý den,

celou situaci jsem ověřil.

Na základě vaší stížnosti podané začátkem února jsme vám zaslali vyjádření ohledně obou smluv na paušální tarify.
K telefonnímu číslu 722720942 máme vedenou podepsanou smlouvu ze dne 12. 6. 2011 na tarifu O2 [:kůl:] se závazkem na 24 měsíců. Závazek byl ukončen dne 13. 6. 2013. Podepsanou žádost o zrušení služby z dubna 2013 neevidujeme. Po domluvě s kolegy na lince z 25. 7. 2013 jste se rozhodli pro přechod na předplacenou kartu, který však už nebyl potvrzen z vaší strany. Číslo tak bylo zrušeno až k 31. 12. 2013 na základě podání výpovědi ze dne 15. 11. 2013.

Smlouva k telefonnímu číslu 601381166 byla podepsána 16. 4. 2013 na tarif FREE CZ bez závazku. Zrušeno bylo rovněž 31. 12. 2013 na vaši žádost z 15. 11. 2013.

Chybu v podání informací ze strany naší pracovnice, kterou zmiňujete, bohužel nejsme schopni posoudit. Výpověď stávající smlouvy je možné učinit podáním písemné žádosti o zrušení služby, případně telefonicky na naší bezplatné lince Péče o zákazníky.
V případě, že máte k dispozici upřesňující informace o komunikaci s danou konzultantkou (například doklad prokazující žádost o zrušení původní smlouvy), prosím, navštivte uvedenou pobočku a sdělte je vedoucímu prodejny.

Děkuji za pochopení.

Miroslav Trčka, Online Media Konzultant, O2


Rostino Rostino

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.4.2014 00:18, před 5 lety

Vám nepřijde divné platit za službu, která se nevyužívala?

Opakuji: SIMKARTA NEBYLA POUŽÍVÁNA OD DATA NOVÉ SMLOUVY NA TARIF FREE CZ

To si přeci dohledat můžete, že nebyla ani nikdy přihlášena v síti od té doby a nebyla provolána ani sekunda.

Můžete toto ověřit a napsat sem, že je to pravda a odpovědět, jestli je morální od vaší společnosti za to platit?

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2014 17:00, před 5 lety

Bohužel v případech, kdy je uzavřena smlouva, jejímž obsahem je povinnost poskytovatele umožnit využívat službu, za kterou je placeno v pravidelných paušálních částkách, není důvodem pro neplacení nevyužití služby. V případě, že by se jednalo o kredit nebo tarif, kde není sjednán paušál, ale pouze úhrada za provolané minuty, nemůže společnost platbu vyžadovat.
V tomto případě spatřujeme za největší nedostatek špatně prokazatelné jednání mezi zákazníkem a zástupcem společnosti.


Rostino Rostino

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.5.2014 05:57, před 5 lety

Rozdíl je ale v tom, že "Paní Ambrosová na pobočce řekla, že může simkartu zahodit"

To znamená, že se zahodila, protože proč by se asi využívala, když ji 02 pracovnice řekla, že má nový tarif a ten stávající je ukončený a simku muže zahodit a bude používat novou.

O2 SI PŘECI MŮŽE ZJISIT, ŽE SIMKARTA NEBYLA V SÍTI OD TÉ DOBY CO SE PODEPSALA NOVÁ SMLOUVA NA NEOMEZENÝ TARIF.

Proč se nevyjádří někdo z O2 kdo si to oveří? Takže smě platili opravdu kvůli chybě paní Ambrosové? Možná by bylo dobré aby nám paní Ambrosová vrátila penize za službu ona, když se k tomu společnost O2 neumí postavit morálně čelem.

Reakce společnosti

Publikováno
12.5.2014 09:44, před 5 lety

Zdravím,

bohužel takhle online již není co dále prověřovat. Jak jsem již zmiňoval ve své předcházející odpovědi - v případě nesouhlasu s řešením se, prosím, obraťte na danou pobočku.

Miroslav Trčka, Online Media Konzultant, O2


Rostino Rostino

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.5.2014 00:21, před 5 lety

Zdravím pane Trčka,

Předhazujete si nás jak nevím co. Na pobočce mi řekli, že se mám obrátit na reklamační oddělení, i přes to, že přiznali, že paní na pobočce udělala chybu, na papíře to prý nemáme. Vy zas nás posíláte na pobočku.

Tak mi prosím odpovězte zda telefonní číslo 722720942 bylo přihlášeno k síti od 16.4.2013 a zda tam bylo něco provoláno. Protože dle Vaší pracovnice, opakují vaší pracovnice O2, což je Vaše firma a vy jako firma jste zodpovědní za svoje pracovníky nám sdělila, že smlouva na toto číslo je ukončená, simkartu muže zahodit a dala přítelkyni novou smlouvu s číslem 601381166.

Prosím tedy o stručnou odpověd zda od 16.4.2013 bylo číslo 722 720 942 přihlášeno k síti a zda byla provolána sic jen sekunda.

Protože to je jasný důkaz toho, že se simkarta zahodila a nepoužívala z důvodu přechodu na nový tarif a sdělení VAŠÍ PRACOVNICE, že tarif je zrušený.

Poté prosím, aby jste mi napsali, kam Vám mám zaslat číslo učtu, na které nám pošlete naše peníze zpět.
Pokud se i přes tento naprosto jasný důkaz o pochybení Vaší pracovnice budete vymlouvat, tak nevím kam až sahá neférovost společnosti O2.

Přinejhorším těch pár tisic korun, které nám dlužíte bude odstrašující případ pro naši rodinu, známé a dalších x lidí, aby se vyhnuli obloukem firmě 02 v případě, že ten důkaz o neprovolané minutě ani přihlášení v síti nenapíšete a nepotvrdíte tak naše tvrzení.

S poslední kapkou víry férového jednání firmy O2,
Novák

Reakce společnosti

Publikováno
14.6.2014 14:53, před 5 lety

Dobrý den,

oddělením Reklamací a stížností již byla celá záležitost ověřována s výsledkem, který jsem popisoval výše.
Takhle online ani telefonicky na naší lince Péče o zákazníky nejsme lépe schopni celou záležitost posoudit. Přihlášení čísla do sítě ani jeho využívání bohužel nelze pokládat za žádnou formu důkazu.

Opravdu rád bych vám pomohl, ovšem vzhledem k tomu, že máme vedené podepsané smlouvy a vše již bylo prověřováno, nemám tu možnost. Skutečně je jedinou možností záležitost řešit s danou pobočkou (nejlépe vedoucím).

Děkuji za pochopení.

Miroslav Trčka, Guru pro Online Media, O2


Rostino Rostino

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.6.2014 14:12, před 5 lety

Jaký větší důkaz toho, že se simkarta toho dne zahodila by mohlo být to, než, že simkarta nebyla přihlášená od toho dne v síti?

Už mi o peníze nejde, jde mi už jen o to dopsat článek na blogu.


Prosím tedy o ODPOVĚD NA MOJÍ OTÁZKU, nic jiného už od Vás nechci, jen čistou odpoveď :

BYLA SIMKARTA PŘIHLÁŠENÁ OD TOHO DATA V SÍTI A BYLO NĚCO PROVOLANÉHO?

(Prosím opravdu mi odpověze na otázku a nemlžte, chci to to už uzavřít)

Reakce společnosti

Publikováno
18.6.2014 14:44, před 5 lety

Zdravím,

bohužel takhle zpětně už nelze u zrušeného telefonního čísla ověřit, zda bylo v síti od dubna 2013 přihlášeno. Provolané částky však nebyly žádné.

Miroslav Trčka, Guru pro Online Media, O2


Rostino Rostino

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.6.2014 16:07, před 5 lety

Děkuji, že jste teď potvrdil NEMORÁLNÍ chování vaší společnosti a též to že na pobočce udělali chybu.

Rád bych teď slyšel vyjádření D-Testu, zda chování společnosti O2, která nepřipustí chybu své pracovnice i přes několik stížností na pobočce, přes telefon a také písemně na adresu firmy je nemorální (v rozporu s dobrými mravy.

To, že ode dne podpisu nové smlouvy (i nového čísla) starší číslo již nebylo užívání. Jednoduše řečeno tel.č. 722720942 bylo používání do doby než přešlo na nový tarif s číslem 601381166. Od té doby nebylo použito č. 722720942 tak jak potvrdil pan Trčka.

Nebylo by tedy v souladu s dobrými mravy společnosti O2 vrátit zákazníkovi peníze za pochybení pracovnice, protože má absolutně jasné důkazy, že uživatelka nabyla domnění že stará smlouva je ukončena dle výslovného vyjádření pracovnice, že smlouva je ukončená?

Jaký je tedy názor čistě z mravního hlediska?

Jaký je názor s právnického hlediska. Obstál by u soudu tvrzení že toto pracovnice řekla + důkaz že simkarta ihned od toho data nebyla používaná?

Děkuji

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2014 13:37, před 5 lety

Skutečnost, že číslo nebylo po předmětném datu přihlášeno do sítě bohužel nepotvrzuje ujištění pracovnice O2 o zrušení tarifu. V tomto případě je nutné nade vší pochybnost prokázat, že uvedená pracovnice potrvdila spotřebiteli zrušení smlouvy a sdělila mu spotřebitelem tvrzené. Nevyužívání sim karty není jediným nutným následkem tohoto tvrzení. V této souvislosti by bylo vhodné tyto fakta doplnit i jinými důkazy, např. svědeckou výpověďí.


Rostino Rostino

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.7.2014 16:39, před 5 lety

Takže jediná možnost jak se bránit je soudní cesta pane Trčka?

Morální hledisko firmy O2 neexistuje? Nebo jak se mám tedy domáhat našich peněz? Mám je žádat od paní Ambrosové, která u vás pracuje/pracovala ?

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.5.2015 11:28, před 4 lety

Vzhledem k tomu, že společnost O2 Czech Republic a.s. již nevyužila možnosti se k případu vyjádřit, a s ohledem na princip dobrovolnosti služby VašeStížnosti.cz jsme se rozhodli stížnost uzavřít. Spor tak může být nadále řešen pouze v občanskoprávním řízení.