Počet nahlášených stížností: | 1215 |
Z toho za letošní rok: | 10 |
Stále v řešení: | 5 |
U O2 využívám služeb internetu, O2 TV a 1 telefonní tarif.
1 .Před časem měla O2 akci, kdy nabízela po dobu několika měsíců O2 TV L za stejný poplatek jako O2 TV M. Po skončení akce, ale již službu nastavenou na O2 TV L nechala nastavenou a bez jakéhokoliv upozornění si účtuje dál vyšší poplatky za tento tarif. Na portálu moje O2 jsem nenašel možnost jak službu vrátit na původní O2 TV M a musel jsem vše řešit přes operátora.
2 . Opět akce na zakoupení mobilního telefonu za dotovanou cenu při prodloužení závazku. Opět již přes rok účtováno 99 Kč/ měsíc za pojištění HW. Prý jsem toto podepsal, to nerozporuji, ale nikdo na prodejně ( Domažlice ) mne o tom neinformoval, protože takový nesmysl, jako je pojištění HW telefonu, bych nikdy nepodepsal. Ve finále se upíšete na rok a z výhodně zakoupeného telefonu je telefon za normální cenu.
Z výše uvedeného je jasná taktika společnosti : co nejméně informovat zákazníka o tom, co je schováno za různými " slevovými akcemi ". Faktury se platí inkasem, takže nějaká ta stovečka se hned nepozná.
Výše uvedená stížnost je spíše upozornění jiných zákazníků, aby si dávali pozor při tzv. slevových akcích, nákupu dotovaných mobilů atp. u této společnosti.
Na pobočce O2 nic nevyřešíte, jsou to jen zaměstnanci a vedení společnosti se nám směje do očí.
Mám zkušenost s O2 z firmy, u které pracuji, že účtovali tři roky ! poplatek za využívání internetu, který nebyl připojen. A opět zašleme Vám samoinstalační balíček s modemem na zkoušku a když to nebude fungovat vy ho můžete vrátit. Modem vrácen, ale za službu účtováno.
|
Tweet |