Počet nahlášených stížností: | 1215 |
Z toho za letošní rok: | 10 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
Prosím o informaci zda jsem povinen společnosti O2 hradit poplatek za poskytnutí služby internetu i když nezřídili mnou požadovanou službu Internet PREMIUM HD PLUS
Společnost jsem kontaktoval telefonicky a projevil zájem o tyto dvě varianty které měly být v místě mého bydliště bez problému dostupné, bohužel po zprovoznění linky se ukázalo že internet v požadovaných rychlostech nelze na mé adrese provozovat. Předávací protokol od technika Cetin jsem podepsal 10.7.2018, smlouvu zaslanou O2 na zřízení Internet PREMIUM HD Plus kterou mi O2 zaslal poštou jsem nepodepsal jelikož služba je nefunkční. Po několikerých reklamacích a návštěvách techniků naskočil modem rychlostí cca 18 Mb což není služba kterou jsem požadoval, proto jsem na prodejně ve Frýdk-Místku dne 24.7.2018 odstoupil.Byl jsem ubezpečen obsluhou že je to tak v pořádku a že chápou důvod zrušení.
8.8.2018 mi však O2 zaslalo vyúčtování služby a tvrdí že nemám právo na zrušení jejich služby ve dvoutýdenní lhůtě protože jsem lhůtu promeškal dle jejich obchodních podmínek se prý počítá od doby telefonického projevení zájmu nebo tak něco.
Ale oni mnou požadovanou službu nikdy nebyli schopni zprovoznit tak proč tedy nyní požadují úhradu za něco co nefunguje? Je toto jednání v pořádku?
Internet PREMIUM HD PLUS
Zrušení nefunkční služby kterou nejste schopni poskytnout.
|
Tweet |