Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1215
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 338 stížnostech.

#25525Nefunkční nově zřízená služba, zamítnutí odstoupení ve 14 denní lhůtě

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
12.08.2018, před 6 lety

Lukáš Papřok

Znění stížnosti

Dobrý den,
Prosím o informaci zda jsem povinen společnosti O2 hradit poplatek za poskytnutí služby internetu i když nezřídili mnou požadovanou službu Internet PREMIUM HD PLUS
Společnost jsem kontaktoval telefonicky a projevil zájem o tyto dvě varianty které měly být v místě mého bydliště bez problému dostupné, bohužel po zprovoznění linky se ukázalo že internet v požadovaných rychlostech nelze na mé adrese provozovat. Předávací protokol od technika Cetin jsem podepsal 10.7.2018, smlouvu zaslanou O2 na zřízení Internet PREMIUM HD Plus kterou mi O2 zaslal poštou jsem nepodepsal jelikož služba je nefunkční. Po několikerých reklamacích a návštěvách techniků naskočil modem rychlostí cca 18 Mb což není služba kterou jsem požadoval, proto jsem na prodejně ve Frýdk-Místku dne 24.7.2018 odstoupil.Byl jsem ubezpečen obsluhou že je to tak v pořádku a že chápou důvod zrušení.
8.8.2018 mi však O2 zaslalo vyúčtování služby a tvrdí že nemám právo na zrušení jejich služby ve dvoutýdenní lhůtě protože jsem lhůtu promeškal dle jejich obchodních podmínek se prý počítá od doby telefonického projevení zájmu nebo tak něco.
Ale oni mnou požadovanou službu nikdy nebyli schopni zprovoznit tak proč tedy nyní požadují úhradu za něco co nefunguje? Je toto jednání v pořádku?


Produkt

Internet PREMIUM HD PLUS


Požadované řešení

Zrušení nefunkční služby kterou nejste schopni poskytnout.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému