Počet nahlášených stížností: | 1215 |
Z toho za letošní rok: | 10 |
Stále v řešení: | 5 |
Z důvodů odcizení jsem nechal zablokovat tel. kartu, jelikož jsem poté odjel pracovně mimo republiku, nevyzvedl jsem si na prodejně O2 novou kartu, počítal jsem s tím, že nastavený měsíční tarif musím platit i když kartu nemám a nevyužívám. Zaskočen jsem byl v okamžiku, kdy mi byla vyměřena pokuta ve výši 6986 Kč za to, že jsem se nedostavil na prodejnu a nevyzvedl novou kartu. Toto jednání považuji za nehorázné okrádání spotřebitele, jednání této společnosti a zejména paní či slečny Ilony H. z reklamačního oddělení je srovnatelné s jednáním státních úředníků z doby předrevoluční.
Mobilní tarif
Okamžité zrušení této nesmyslné pokuty, omluva za zkažený den po telefonátu s I. H.,odstoupení od smlouvy kterou si stejně prodloužili bez mého svolení.
|
Tweet |