Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1215
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 338 stížnostech.

#2696Podvodná smlouva

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

10 měsíců 30 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
24.03.2014, před 10 lety

Ludmila Otřísalová

Znění stížnosti

V únoru mi v Hustopečích u brna nabídl mladík zdarma sim kartu spoečnosti O2 s tím, že se jedná o reklamní kampaň. Odmítala jsem ji s tím, že nechci přejít k jiné společnosti, ani platit tarif. Mladík mne ujistil, že mne to k ničemu nezavazuje, sim kartu použiji a pak se sama rozhodnu. Nakonec jsem ji přijala a podepsala údajnou smlouvu o převzetí karty. Ano, jsem husa, nepřečetla jsem si ji. Místo smlouvy, která mi údajně měla přijít na mou adresu mi přišla faktura na 554 Kč s tím že se jedná o tarif FREE CZ. Vzápětí jsem se dozvěděla v televizi dne 23.3.2014, že nejsem jediná podvedená. Takovéto získávání zákazníků je nejen sprosté, ale také nemravné a podrazácké a ve mně, ani mých blízkých si rozhodně žádné zákazníky firma nezíská. Poštou smlouvu zruším a pokud mi nebudou chtít vyhovět, obrátím se na další poškozené s tím, že podáme hromadnou žalobu na podvodné praktiky firmy. Zajímalo by mne, zda jsou zkušenosti s řešením podobného problému. Děkuji Otřísalová


Požadované řešení

Prosím, zda jsou zkušenosti, jak postupovat v podobných problémech.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému