Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1215
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 338 stížnostech.

#2703Smlouva o změně tarifu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

15 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
24.03.2014, před 10 lety

Jiří Linhart

Znění stížnosti

Dobrý den,

telefonicky mi bylo oznámeno, že společnost O2 ruší můj současný tarif za poskytnutí telekomunikačních služeb - O2 POHODA. Ten samý operátor mi rovnou nabídl změnu na neveřejný tarif, jehož podmínky se blíží těm, které jsem měl sjednány v rámci tarifu POHODA.

(Pro úplnost, specifikace nabízeného tarifu: cena 299 Kč, 120 volných minut do všech sítí, neomezené SMS do O2, 1,50 Kč za SMS do ostatních sítí, 200 MB internet v mobilu)

S nabídkou jsem souhlasil. Byl jsem informován, že mi bude zaslána smlouva o změně nastavení služby a že ji mám po podepsání odeslat zpět.

Smlouva, která mi byla doručena k podpisu, ale neobsahuje z mého pohledu dost důležité informace. Z textu smlouvy jsem získal tyto informace: název nového tarifu (O2[:kůl:]), závazek na 24 měsíců. Informace, které ve smlouvě chybí: Cena, počet volných minut/SMS, internet, cena SMS mimo O2.

Pokoušel jsem se můj pohled na věc řešit s operátorkou na infolince i s pracovníkem na přepážce v kamenné prodejně. Byl jsem až překvapen, že ani jednomu z nich nepřišlo divné, že takové údaje na smlouvě nejsou. Jediné, co jsem se od těchto pracovníků dověděl, byly ony specifikace, na kterých jsem se dohodl s operátorem při prvním kontaktu.

Na základě informací, které jsem získal při komunikaci se zaměstnanci O2 usuzuji, že společnost O2 považuje za závanou specifikaci tarifu z onoho telefonického rozhovoru (který je nahráván) a tak není z jejich pohledu třeba aby se tyto informace objevily i ve smlouvě. Jsem jiného názoru, pokud po mě změna tarifu vyžaduje, abych ji stvrdil zvlášť podpisem na zaslanou smlouvu, chtěl bych, aby se tyto informace ve smlouvě objevily a bylo tedy jasné k čemu přesně se u společnosti O2 zavazuji.

Pokud smlouvu nepodepíšu, bude mi tarif změněn na variantu "bez závazku" a zaplatím za měsíc o 150 Kč více.


Produkt

Původní tarif: O2 POHODA + Internet v modilu S (180+150 Kč vč. DPH); Nový tarif: O2 [:kůl:] s Internetem 200MB (celkem 299 Kč vč. DPH)


Požadované řešení

Chtěl bych získat k podpisu smlouvu, ve které budou uvedeny tyto údaje: cena paušálu, internet, volné minuty, volné SMS, cena volání/sms nad rámec garantovaný tarifem


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému