Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1215
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 338 stížnostech.

#28581Nedostupnost operátorů na linkách 800 123456 .........

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.12.2018, před 5 lety

Roman Raszka

Znění stížnosti

Hezký den,
prostřednictvím modemu z linky 558 352 504, jsem poplatníkem O2 TV, internetu a pevné linky. Rovněž mám SIM kartu O2. Posledních několik měsíců je mám problém, jak s internetem, tak rovněž s O2 TV. Dochází k nefunkčnosti těchto služeb. Tento týden se připojila poruch pevné linky .... určitě bez souvislosti s modemem.

K předmětu stížnosti:
za posledních 6 měsíců jsem v situaci kdy některá ze služeb nebyla funkční, volal na Vaše kontaktní čísla. Ani jednou, zdůrazňuji ani jednou, se mi nepodařilo spojit s operátorem čekal jsem i více než 10 minut. Ani jednou se mi operátor neozval zpět na můj telefon !!!!!
Z mého hlediska poctivě a včas platícího uživatele, se jedná o neuvěřitelnou ignoraci ze strany dodavatele, tj. O2.
Včera 5.12., po urgenci v prodejně O2 - Třinec, se dostavil technik, který vše zprovoznil, až na pevnou linku, která funguje pouze z jedné základny.
Dnes 6.12. jsem znovu byl bez internetu a O2 TV do 10.30. Bez možnosti komunikovat problém na Vašich kontaktních číslech, rovněž zpětná vazba nebyla !!
Uvažuji o zrušení Vašich služeb a přechod k jinému dodavateli. Způsob ignorování uživatelů, je v době digitalizace věc nepochopitelná, zavánějící až "šikanou".
Nejsem ochoten se denně stresovat zda služby budou fungovat či ne. žádá proto o urychlené řešení problémů který jsem podrobně popsal, včetně řešení postupu operátorů na linkách 800 .....
Pokud nedojde k okamžité nápravě jsem připraven o skutečnostech, které jsem popsal, informovat média a příslušné státní úřady.

Se srdečným pozdravem, Váš dlouholetý zákazník R.R.


Produkt

modem: ZyXEL P-660HW-T3 v2 No. 401445 ... služby, pevná linka, O2 TV, internet


Požadované řešení

Nejsem ochoten se denně stresovat zda služby budou fungovat či ne. žádá proto o urychlené řešení problémů který jsem podrobně popsal, včetně řešení postupu operátorů na linkách 800 .....
Pokud nedojde k okamžité nápravě jsem připraven o skutečnostech, které jsem popsal, informovat média a příslušné státní úřady.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému